Готелі, хостели, мотелі, гуртожитки являють собою особливі громадські території, призначені для тимчасового перебування багатьох відвідувачів, клієнтів. А тому охорона готелю має важливі особливості.
Як правило, готель включає значну кількість номерів (кімнат), які призначені виключно для проживання тимчасових постояльців. Організаційна структура готельного бізнесу включає єдине керівництво, а також централізовану систему готельного сервісу.
При цьому на території комплексу готелів є набір необхідних супутніх організацій і підприємств, серед яких є ресторани і магазини, аптеки і кафе, фітнес-клуби, перукарні, пральні, сауни, басейни, прокатні салони та інші заклади. Всі вони дають можливість сформувати максимально зручний сервіс і розширені зручності для відвідувачів готелів.
Зміст статті:
- «Броунівський» рух клієнтів;
- Кримінальний аспект;
- Безпека – понад усе;
- Про сигнальні системи;
- «Комбінаторика» безпеки;
- Непомітність і патрулювання;
- Стаціонарний підхід;
- Безпека системи: заходи контролю;
- Як замовити послугу?
«Броунівський» рух клієнтів
Примітно, що в якості клієнтів готелів (готелів) виступають відпускники, відпочиваючі громадяни, ділові люди, відомі персони і прості люди. Водночас у гуртожитках зупиняються різного роду працівники, фахівці, громадяни та учні.
І треба зауважити, що вся ця маса постояльців безперервно знаходиться буквально в цілодобовому («броунівському») русі по громадській території готелів, мотелів, хостелів, пансіонів, гуртожитків. Люди пересуваються в різних напрямках по коридорах, магазинах, пунктах харчування. Пересуваються з дверей в двері з особистими речами, сумками, валізами, різними покупками. Причому вони рухаються як по одному, так і групами.
Більш того, свій вагомий внесок у процес руху по території, що охороняється, вносить і обслуговуючий персонал, співробітники готелів, сторонні відвідувачі барів, ресторанів, кафе. А тому стежити за всіма їх пересуваннями, запам’ятати постійно мінливий контингент постояльців без спеціальної техніки вельми не просто, або й взагалі просто неможливо. Разом з тим, введення досить жорсткого пропускного режиму в принципі є абсолютно не прийнятним. Оскільки такий похід буде негативно позначатися на свободі переміщення і зручності перебування громадян в готелі.
Кримінальний аспект
Крім того, готелі бувають часом цікаві і для тимчасового притулку відверто кримінальних елементів, які організовують злочинні «гастролі», і для «відлежки» різного роду правопорушників, для незаконного ведення грального бізнесу і навіть для розповсюджувачів наркотиків.
Таким чином, особливий інтерес з боку кримінальних структур накладають особливий відбиток на процес забезпечення безпеки готельного об’єкта, що говорить про серйозні зовнішні і внутрішні «виклики» всій системі охорони готелю, на які треба професійно і якісно відповідати.
Безпека – понад усе
Саме тому одним з найбільш пріоритетних завдань персоналу, керівництва готелів і є забезпечення охорони закладу, безпеки проживаючих там клієнтів з урахуванням різних аспектів даного питання.
Як показує практика, чим вище клас, чим вище рівень готелю (більше «зірок»), тим повинна бути вище система технічного забезпечення охорони і безпеки клієнтів, персоналу. Найважливішим елементом даної структури є установка в готелях професійної сигналізаційної системи.
Про сигнальні системи
Справді, надійна готельна сигналізація дає впевненість в плані нападів на працівників, захищеності від зовнішніх кримінальних проникнень і розкрадання готельного майна з боку клієнтів. Чим більше гарантована безпека перебування постояльців в готелі, тим вище їх лояльність і бажання повернутися туди знову. Значить, тим більш конкурентоспроможним є готельний бізнес.
Серед ключових якостей системи готельної сигналізації слід відзначити наступні.
- По-перше, надійність, безперебійність, безперервне обслуговування об’єкту, що охороняється. Головне, щоб навіть в умовах раптового або запланованого відключення світла включалася автономна система електропостачання (наприклад, резервний акумулятор), яка забезпечувала б її роботу на значний проміжок часу (не менше 6-8 годин);
- З іншого боку, необхідний оперативний виїзд охоронного екіпажу після отримання відповідного сигналу;
- Також важливим фактором є оперативне інформування про сигнали, що надходять на телефон власника (та адміністраторів) готельного бізнесу.
Словом, установка якісної сигналізації на території готелю, здійснена охоронною компанією «Альянс-безпека», дозволить забезпечити захист готельної структури на високому рівні. Адже охорона – найважливіше завдання, яким треба займатися з максимальною увагою і негайно.
«Комбінаторика» безпеки
Якщо для формування безпеки особистого житла можна використовувати лише один вид охоронних заходів, то при виконанні подібних функцій в готельному комплексі необхідне використання комбінування, що складається з різних варіантів охорони.
Як результат, крім установки і роботи з популярними сьогодні системами сигналізації, також застосовується патрулювання співробітниками даної громадської території, підтримка певного пропускного контролю та інші способи. В результаті значну роль тут відіграють високі професійні якості та навички співробітників системи забезпечення безпеки.
Непомітність і патрулювання
Зазвичай патрулювання виділених ділянок здійснюється найбільш досвідченими співробітниками. У разі роботи в досить великих готелях фахівці безпеки діляться на окремі групи, які мають власні обов’язки. У разі виникнення надзвичайної ситуації вони повинні оперативно реагувати на прояв такої серйозної небезпеки.
При цьому важливою вимогою замовників нерідко є вимога певної «непомітності» представників системи безпеки для клієнтів готелів. Для цього охоронці повинні проходити спеціальну підготовку на спецкурсах, що включає, в тому числі, психологічну підготовку за специфічними поведінковими нормами. Оскільки вміння охороняти непомітно для клієнтів готелю – це дуже цінна властивість по-справжньому досвідченого фахівця-охоронця.
Найменування послуги | Опис |
---|---|
Охоронна сигналізація | Для запобігання проникнення сторонніх осіб слід обладнати всі важливі і технічні приміщення сигналізацією |
Кнопка тривожної сигналізації | На випадок надзвичайної ситуації (напад, неадекватна поведінка відвідувачів і т. д.) слід встановити стаціонарні тривожні кнопки і видати персоналу радіо-кнопки |
Відеоспостереження | Установка камер спостереження в місцях найбільшого скупчення людей (центральний вхід, ресепшн і т. д.), можливі місця проникнення, службові приміщення з матеріальними цінностями (для запобігання розкрадань серед співробітників) |
Система контролю доступу | Дана система дозволить розмежувати доступ до приміщень в залежності від рівня доступу конкретного користувача. Наприклад, власник і керуючий своєю картою можуть відкрити будь-яке приміщення, прибиральник має доступ в приміщення з матеріалами для прибирання, а постояльцю доступ відкритий лише в орендований номер |
Стаціонарний підхід
Важливим пунктом є і функціонування особливих стаціонарних пунктів для охорони готелів. Вони встановлюються зазвичай на входах і виїздах з території. Причому такі пункти актуальні, в тому числі, для обмеження доступу працівників самого готелю (мотелю). Ці стаціонарні «точки» охорони повинні поєднувати і особливості пультової системи, і відеоспостереження, і заходи чисто фізичної діяльності співробітників безпеки.
Так, спосіб пультової охорони готелів сьогодні є досить ефективним. Оскільки дає відмінну можливість в короткі терміни мінімізувати різні види загроз. Причому система з використанням пультового контролю актуальна як для великих готельних комплексів, так і для дрібного формату (міні-готелів і хостелів). При цьому технічний рівень оснащення пультової охорони у багато чому залежить від вимог і побажань конкретного замовника, який піклується про безпеку свого бізнесу.
Безпека системи: заходи контролю
Важливим пунктом забезпечення безпеки є фактор контролю дій не тільки працівників готельного сервісу, а й самих співробітників охорони. Так, за пропозицією керівників готельного бізнесу, можуть бути включені системи обстеження фахівців, що відповідають за безпеку, на «детекторі брехні», а також спеціальний відеоконтроль за окремими кімнатами і приміщеннями, що відносяться до системи охорони готелю.
Охорона готелю: Часті питання
- Яким чином можна захистити свій готель, хостел? – для ефективного захисту слід використовувати «дует» підходів – технічну охорону (сигналізацію, кнопку тривожної сигналізації, відеоспостереження, контроль доступу, тощо) і фізичну (жива охорона);
- Чи можна обійтися без охорони? – можна впоратися і без засобів охорони у вашому готелі. Але чи варто піддавати ризику ваших гостей і персонал? Набагато дешевше укомплектувати технічними засобами сигналізації основні приміщення вашого закладу.
Як замовити послугу?
Для того, щоб замовити охорону готелю в Києві або в будь-якому іншому місті України, скористайтеся чатом з менеджером або формою зворотного зв’язку і ми вам передзвонимо.