Обслуговування охоронної сигналізації

Обслуговування охоронної сигналізації

Після монтажу та запуску охоронної системи необхідно проводити технічне обслуговування охоронної сигналізації. Своєчасне проведення сервісних робіт дозволяє уникнути проблем і створює умови при яких обладнання залишається в робочому стані довгий час. Зазвичай вартість обслуговування включена в абонентську плату і всі відновлювальні дії проводяться охоронною компанією безкоштовно. Іноді сервісні та планові технічні заходи можуть стати предметом окремого договору. Принципи подальшого виконання зобов’язань можуть обговорюватися зі замовником окремо.

Причини необхідності проведення обслуговування

Незалежно від виробника або торгового бренду, будь-яка надійна система потребує регулярного технічного обслуговування. Існує кілька причин, що є основоположними для проведення обслуговування охоронної сигналізації:

  1. Виникнення технічних проблем. Причин виникнення технічних проблем багато. Це можуть бути помилки при монтажі обладнання, пошкодження дротів, затоплення, пожежа;
  2. Помилки користувачів при використанні охоронної системи. Неправильні дії відповідальних осіб при знятті або здачі об’єкта на охорону можуть стати причиною помилкового спрацьовування охоронної системи;
  3. Захист від проникнення. Своєчасна профілактика та оновлення програмного забезпечення допоможуть підтримувати обладнання в працездатному стані.

Недотримання вимог та ігнорування параметрів проведення гарантійного, планового технічного, сервісного обслуговування, а також ремонтних робіт, може призвести до відмови охоронної сигналізації. Ризик виникнення ситуації, коли об’єкт залишиться без охорони, може зрости.

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування та заміна пристроїв здійснюється тільки для обладнання в якому виявлені заводські дефекти, а також при підтвердженні неправильного монтажу охоронної сигналізації.

Для збереження гарантії клієнт повинен дотримуватися правил і вимог по експлуатації системи. Тільки при дотриманні зазначених умов можна здійснити безкоштовну заміну несправного пристрою і проведення ремонтних робіт по виправленню неполадок без оплати.

Після діагностики та виявлення проблемної ділянки, монтажник проводить демонтаж вузла nf відправляє пристрій на експертизу. Як правило, перевірка й усунення несправності займає від одного тижня до двох місяців. На час проведення експертизи проблемний пристрій замінюється запасним, який є аналогічним знятому обладнанню та виконує однакові функції. Якщо перевірка доводить, що вихід з ладу пристрою стався з вини виробника, то проводиться безкоштовна заміна та установка нового датчика і/або охоронного приладу. Якщо злам стався з вини господаря, то заміна та монтаж проводиться коштом замовника. Клієнт повинен сплатити вартість пристрою та установлення нових вузлів.

ПослугаВартість, грн.
Абонентська плата за щомісячне обслуговування (офіційний договір, затверджений регламент робіт, який дозволить підтримувати систему в працездатному стані)від 150 грн. / міс.
Заявочне обслуговування системи безпеки (виїзд інженера на об'єкт з яким не підписано договір на щомісячні послуги, з'ясування причин виходу з ладу, консультації)від 400 грн. / за виїзд майстра
Обслуговування + охорона з виїздом приватної групи реагування (цілодобове спостереження пультом охорони, інформування при спрацьовуванні сигналізації та відключенні електрики, виїзд групи швидкого реагування, щомісячне обслуговування)від 400 грн. / міс.

Обслуговування по гарантії включає:

  • Прибуття фахівця на об’єкт;
  • Перевірка та виправлення проблем, що виникли. До них відносяться неполадки в програмуванні, некоректне відображення та проходження сигналів від датчика до контролера, помилки монтажу системи;
  • Заміна вузла, якщо результати перевірки довели, що ситуація виникла з вини виробника.

Гарантійні зобов’язання обслуговування охоронно-пожежної сигналізації (ОПС) не можуть поширюватися на наступні випадки:

  1. При недотриманні умов експлуатації. До них відносяться затоплення, пожежа або перепади в електропостачанні;
  2. При переналаштуванні програм на вимогу клієнта;
  3. При демонтажі та установці сигналізації на новому місці після переїзду компанії.

Кожне виникнення позаштатної ситуації розглядається з урахуванням гарантійних зобов’язань постачальника і відповідальної організації. При неполадках пристрою проводиться заміна на новий варіант та відновлюється робочий стан охоронної системи.

Планове технічне обслуговування

Для запобігання виникненню неполадок і підтримки робочого стану охоронної системи слід проводити планове технічне обслуговування. Періодичність та терміни встановлюються регламентом і вказуються у договорі. Вартість перевірки в більшості випадків закладена в суму, яку замовник щомісяця сплачує охоронній організації.

Якщо при функціонуванні сигналізації виявляються неполадки, то обслуговуюча компанія приступає до усунення проблеми. Якщо ремонтні роботи не потрібні, то після технічного обстеження складається відповідний документ, який підписується обома сторонами. Для фіксації проведених заходів в журналі ТО робиться відповідний запис.

Обслуговування охоронної сигналізації фото, картинка

Більшість сервісних робіт проводяться щомісяця. До них відносяться:

  • Огляд інженером обладнання;
  • Перевірка правильного спрацьовування датчиків. Проводиться перевірка постановки та зняття об’єкта з охорони;
  • Перевіряється спрацьовування звукових і світлових сигналів;
  • Проходження сигналу з датчиків на центральний контролер;
    Перевіряється проходження сигналу з охоронного приладу на центральний пульт охорони;
  • Перевіряється працездатність резервного живлення (батарейки, Акумуляторна батарея, блок живлення) і коректність його включення при відмові основної лінії електроживлення;
  • Профілактичні роботи.

Існує також ряд інших процедур з планового технічного налагодження, але вони здійснюються раз на квартал / півріччя.

Володимир Маслечкін
Володимир Маслечкін
Керівник відділу розробки технічних засобів охорони у «Альянс-безпека»
Замовити послугу

Несправне клієнтське обладнання, ремонт якого не вдалося зробити прямо на об'єкті, передається в інженерний відділ, де ми й здійснюємо ряд тестів і вимірів для точного розуміння характеру і причин несправності. У разі, коли вихід з ладу викликаний якоюсь критичною несправністю, ми без зволікання відправляємо обладнання на завод виробника.

Проведення сервісного обслуговування

Для забезпечення надійного функціонування охорони необхідне проведення позапланових сервісних робіт. В ході виконання здійснюється перевірка обладнання, проводять пошук проблемних ділянок, з’ясовуються причини помилкового спрацьовування. Відмінністю сервісного обслуговування охоронної сигналізації від планового аналога є одноразове виконання перевірки.

У більшості випадків послуги з сервісного обслуговування складаються з наступних пунктів:

  1. Оформлення заявки замовником і прибуття фахівця на об’єкт, що охороняється;
  2. Діагностика системи та з’ясування причин неполадок;
  3. Усунення причини проблеми і, в разі необхідності, заміна обладнання;
  4. Перевірка батарейок і акумуляторів;
  5. При необхідності несправне обладнання замінюється на справний аналог зі збереженням функціональних особливостей;
  6. Проводиться зміна програмного забезпечення та прошивка центрального контролера;
  7. Озвучуються рекомендації щодо усунення або зменшення випадків помилкового спрацьовування;
  8. Проводяться консультації з експлуатації встановлених датчиків і пристроїв відповідальним особам.

Для проведення сервісних робіт не варто чекати повного виходу з ладу сигналізації. Навіть при невеликих проблемах слід оформити заявку і викликати техніка для проведення діагностики обладнання та відновлення робочого стану системи.

Регламентні роботи з обслуговування опс фото, картинка

Виконання ремонтних робіт

При виникненні неполадок у функціонуванні сигналізації буде необхідно здійснити ремонт системи безпеки. Технічні роботи будуть здійснені не тільки по ремонту окремого пристрою, але і при заміні всієї існуючої системи. У більшості випадків проведення робіт здійснюється за заявкою клієнта.

У разі необхідності проводиться заміна або ремонт окремих блоків, центрального контролера або датчиків. У разі неможливості здійснити подібну заміну може бути встановлено інше обладнання, яке за своїми функціональними особливостями не відрізняється від несправного варіанту.

Ремонтні роботи можуть бути проведені, якщо з’явилася необхідність установки додаткових датчиків або іншого супутнього обладнання. За заявкою клієнта в охоронний контур можуть бути включені додатково датчики задимлення або затоплення. При установці зазначених датчиків може знадобитися заміна приймально-контрольного приладу. Також додатково для забезпечення більшої безпеки та володіння більш повною інформацією, об’єкт на замовлення клієнта обладнується системою відеоспостереження.

Іноді під час надання послуги компанії може знадобитися заміна конфігурації центрального контролера або зміна розташування датчиків. Також при проведенні робіт можна внести змінені дані по доступу користувачів і провести заміну налаштувань та параметрів.

Часті запитання

Навіщо потрібно обслуговувати систему безпеки?
Яке може бути обслуговування?
Що включено в послугу?
Яка вартість обслуговування?

Рекомендації щодо договору

У договір обов’язково повинні бути включені наступні пункти:

  1. Перелік обладнання, яке буде необхідно підтримувати в працездатному стані, його місце розташування на об’єкті замовника;
  2. Перелік робіт та періодичність їх проведення.

Завантажити зразок типового договору обслуговування охоронної сигналізації, опс.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Замовити послугу

Хочете замовити обслуговування систем безпеки або охоронні послуги? Для того, щоб зробити замовлення послуг у Києві або у будь-якому іншому місті України, будь ласка, скористайтеся чатом з менеджером або формою зворотного зв'язку і ми вам передзвонимо. Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Виникли питання? Зателефонуйте на наші контактні номери, напишіть менеджеру в чат або в коментарі нижче, і ми обов’язково вам допоможемо!

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Михайло Горєлов/ автор статті

Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар