Офіси зазвичай містять багато цінностей, навіть окрім готівки та цінних паперів. Оргтехніка та обладнання, особисті речі співробітників і документація організації – про збереження всього цього піклується будь-який відповідальний керівник. Причому щоб забезпечити повну безпеку, мало встановити надійні вхідні двері та решітки на вікна. Потрібна грамотна, продумана сигналізація в офіс, здатна захистити не тільки від можливих грабіжників, але й від раптового займання або потопу, здатних викликати замикання і пошкодити, тим самим, дорогу оргтехніку.
Зміст статті:
- Комплектація обладнання;
- Вартість сигналізації в офіс;
- Наші переваги;
- Установка сигналізації;
- Принцип розміщення датчиків;
- Види сигналізації в офіс;
- Як замовити послугу?
Комплектація обладнання
Щоб запобігти всьому спектру неприємностей та надійно захистити офіс, потрібно враховувати відразу кілька факторів. Тому комплект охоронної сигналізації для офісних приміщень включає, крім контрольної панелі, цілий набір датчиків, в їх числі:
- Датчики на відкриття вхідних дверей. Попередять про несанкціоноване проникнення;
- Детектори диму та затоплення. Допоможуть вчасно помітити загоряння або підтоплення;
- Детектори вібрації. Встановлюються на сейф або сейфову шафу, в додаток до сигналізації на відкриття дверцят. Допоможуть помітити як злом на місці, так і спробу винести обладнання з офісу;
- Датчики на рух. Попередять про наявність на території офісу стороннього, якщо йому вдалося непомітно проникнути всередину (наприклад, у робочі години) і зачаїтися до відходу співробітників.
Також обладнання комплектується пультом управління й сиреною та/або сигнальною лампою (світлодіод). Лампа показує, чи активовано систему охорони, а сирена потрібна як для оповіщення охоронців, співробітників або власника, так і для психологічного впливу. Також у комплект часто включають тривожну кнопку, розміщену в зручному для натискання місці. Вона допоможе подати сигнал, якщо напад скоєно у той час, коли в офісі присутній хтось зі співробітників або охорони, і основну частину системи дезактивовано.
Крім стаціонарної кнопки, існують переносні різновиди. Такі використовують охоронці, які здійснюють обхід підзвітної території або приміщень. Крім проникнення зловмисників, тривожна кнопка допоможе у випадках, якщо в офісі під час робочого дня з’являється відвідувач, що поводить себе неадекватно, або агресія виникає у середовищі співробітників.
Вартість сигналізації в офіс
Бюджетна провідна сигналізація
Характеристика та короткий опис системи:
Мінімально можливий комплект обладнання для охорони офісу, що дозволить забезпечити надійний захист від проникнення через вхідні двері. Датчик руху з комплекту можна встановити в іншому приміщенні, наприклад, з вікном або ж встановити в коридорі.
Найменування | Кількість | Ціна, грн. |
---|---|---|
ППК (прилад приймально-контрольний) | 1 шт. | 2000 |
Датчик відкриття двері /вікна | 1 шт. | 70 |
Акумулятор для резервного живлення (приблизний термін роботи при відключенні системи від електроживлення становить від 4 до 18 годин) | 1 шт. | 250 |
Датчик руху (фіксує рух на відстані до 12 м) | 1 шт. | 290 |
Мідний екранований кабель * | ~ 100 м. | 250 |
Монтажний набір, світлодіод і витратні матеріали (свердла, кронштейни, дюбеля, кабельний канал / короб, стяжки, затискачі, тощо) | 240 | |
Загальна вартість обладнання та матеріалів | 3100 | |
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи | 650 | |
Загальна вартість бюджетного варіанту охоронної сигналізації для офісу | 3750 |
Монтаж і установка під ключ за 1 день!
Зовнішній вид бюджетної охоронної системи та приблизна схема розміщення сигналізації в офісі:

Стандартна дротова сигналізація
Найменування | Кількість | Ціна, грн. |
---|---|---|
ППК (прилад приймально-контрольний) | 1 шт. | 2950 |
Датчик відкриття дверей / вікна | 2 шт. | 70 |
Акумулятор для резервного живлення (приблизний термін роботи при відключенні системи від електроживлення становить від 4 до 18 годин) | 1 шт. | 490 |
Датчик руху (фіксує рух на відстані до 12 м) | 1 шт. | 290 |
Комбінований датчик (фіксує рух на відстані до 12 м + фіксує спроби відкрити вікно) | 1 шт. | 560 |
Мідний екранований кабель | ~ 200 м. | 250 |
Монтажний набір, світлодіод і витратні матеріали (свердла, кронштейни, дюбеля, кабельний канал / короб, стяжки, затискачі, тощо) | 240 | |
Загальна вартість обладнання та матеріалів | 5170 | |
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи | 1100 | |
Загальна вартість стандартного варіанту охоронної сигналізації для офісу | 6270 |
Зовнішній вид стандартної охоронної системи для офісу й приблизна схема розміщення сигналізації:

Бюджетна бездротова сигналізація
Найменування | Кількість | Ціна, грн. |
---|---|---|
ППК (прилад приймально-контрольний) | 1 шт. | 3499 |
Датчик відкриття дверей / вікна | 1 шт. | 699 |
Датчик руху (фіксує рух на відстані до 12 м) | 1 шт. | 951 |
Брелок для управління системою | 1 шт. | 450 |
Загальна вартість обладнання та матеріалів | 5599 | |
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи | 1000 | |
Загальна вартість бюджетного варіанту охоронної сигналізації для офісу | 6599 |
Зовнішній вид бюджетної бездротової системи та приблизна схема розміщення сигналізації в офісі:

Наші переваги
Установка сигналізації
Принцип установки багато в чому залежить від обраного типу обладнання. Більш надійною вважається дротова сигналізація, але про її пристрої потрібно піклуватися на початковому етапі, або ж враховувати, що прокладка кабелів до пристроїв системи зажадає додаткового ремонту приміщень. У разі якщо офіс досить великий, на прокладку комунікацій піде значний час, що також збільшує загальну вартість робіт.
Охоронна GSM сигналізація для офісу ремонту не вимагає, її установка можлива у приміщенні, що вже повністю використовується. Але сигнали обладнання можуть гаситися зовнішніми чинниками, тому перед вибором слід упевнитися, що навколишня забудова (особливо в промзоні) не заважає їх передачі. Повний монтаж системи бездротової сигналізації займає в середньому 2-4 години. Проте, встановлювати її самостійно не рекомендується: від правильного розташування всіх структурних елементів комплекту залежить надійність та ефективність обладнання в цілому, тому розміщувати їх має фахівець.
Робота системи сигналізації координується з контрольної панелі. Тому її слід розмістити там, де обладнання буде захищено від зловмисників і вони не зможуть його швидко відключити. Бажано, щоб на шляху до неї злочинцям довелося пройти кілька ліній охорони. Наприклад, датчики на відкривання на вході й на двері кабінету, датчики на рух у фойє і коридорі. Тоді обладнання гарантовано зреагує до того, як грабіжники знайдуть його і відключать.
Вибір типу сигналізації, найбільш відповідного до конкретного об’єкта, кількості та видів датчиків і місць їх розміщення – завдання непросте, що вимагає обліку великої кількості факторів. Вона залежить від розмірів офісу, кількості місць, яким потрібен захист, навіть від розташування приміщення. Тому перед тим, як встановлювати сигналізацію в офіс, рекомендується проконсультуватися з фахівцем з подібних систем.
Принцип розміщення датчиків
Саме датчики фіксують виникнення позаштатної ситуації на об’єкті та забезпечують ефективність роботи системи. Тому важливо їх правильно розмістити на території, що охороняється.
Датчиками на відкриття (геркон) обов’язково слід обладнати всі вхідні двері, включаючи чорний хід. Навіть якщо запасний вихід надійно заблоковано – не завадить забезпечити герконом і його. Зловмисники можуть розблокувати двері, особливо якщо їм допоможе хтось зсередини – приміром, недобросовісний працівник.
Також додаткова охорона потрібна особливо важливим приміщенням: бухгалтерії, кабінетам директора та головного бухгалтера. У разі пограбування або збройного нападу саме ці частини офісу цікавлять зловмисників у першу чергу. Крім датчика на відкриття дверей, рекомендується обладнати їх тривожними кнопками, розміщеними так, щоб до них можна було легко й непомітно дотягнутися з робочого місця.
Також датчики на відкриття встановлюються на віконні прорізи, особливо якщо встановлюється сигналізація в офіс, який розташовано на першому поверсі або якщо архітектурні особливості будівлі полегшують проникнення в нього через вікно. Датчики на відкриття дверцят встановлюються на сейфи та шафи з важливою документацією. Не зайвим буде обладнати їх й датчиками на вібрацію.
Детектори диму встановлюються під стелею, по всьому простору офісу. Займання може статися в будь-якому місці, як через навмисний підпал, так і через необережність співробітників або несправність проводки та обладнання. Детектори допоможуть його вчасно виявити та запобігти серйозній пожежі, а часто й врятувати життя персоналу.
Детектори вологи ставляться в місцях, де найбільш ймовірні протікання, а також там, де знаходиться велика кількість кабелів та дротів(наприклад, від комп’ютерів). Витік може призвести до підтоплення, а при попаданні на оголений провід – до короткого замикання та пожежі.
Датчики на рух краще розташувати в місцях найбільш ймовірного проникнення. Крім того, краще обладнати ними ті приміщення, які можуть зацікавити зловмисників: бухгалтерія, приміщення з великою кількістю оргтехніки, кабінети директора та головного бухгалтера.

Види сигналізації в офіс
Сучасні охоронні системи за принципом дії та способу передачі даних діляться на кілька видів. У дротових типах пристрою сигнал від датчиків йде на контрольну панель по спеціально прокладених кабелях. Оскільки правильно розміщений датчик виявити та заблокувати непросто, а дістатися до контрольної панелі й відключити все обладнання ще складніше, такі системи вважаються більш надійними. При цьому вартість самого обладнання нижче, аніж у бездротових систем.
Бездротові види сигналізації не потребують прокладання кабелю. Якщо сигнал в офісі стабільний, вони не менш надійні, ніж представники описаного вище різновиду. Вартість пристроїв вище, ніж обладнання для дротових охоронних систем, проте вона компенсується шляхом більш швидкого і недорогого монтажу. Крім того, встановлювати їх можна у вже працюючих офісних приміщеннях, не порушуючи їх дизайн.
Після спрацювання одного або декількох датчиків система включає оповіщення – сирену, що не тільки попереджає охорону про подію на об’єкті, але і є психологічним методом впливу на злочинця. Зрозумівши, що його дії розкриті, зловмисник часто намагається втекти, не здійснюючи подальших злочинних дій. Крім того, сучасні види сигналізації можуть розсилати сигнали поліції, охороні, власникам або співробітникам офісу.
Скільки коштує цілодобова пультова охорона офісу?
Автономна сигналізація після включення сирени розсилає СМС-повідомлення на збережені в її пам’яті номери. Це може бути власник приміщення, один або кілька його співробітників, а також охоронець. Підключення до пультів відомчих або позавідомчих служб безпеки у таких систем немає, співробітникам або власнику доведеться викликати їх самостійно
Пультова сигналізація підключена до центрального пульту охоронної служби, яка обслуговує об’єкт. На посту біля пульта цілодобово знаходяться чергові, тому негайну реакцію на сигнал гарантовано. Але робота охоронної служби оплачується окремо і не входить в загальну вартість обладнання. Контракт на обслуговування також потрібно укладати в окремому порядку.
Також сигнал від тривожної кнопки або іншого обладнання системи може передаватися на пульт поліції, що також гарантує швидку реакцію. При цьому тривожною кнопкою може бути забезпечено співробітника власної охорони. У такому випадку, він може негайно передати сигнал про подію, якщо вона виходить за межі його компетенції.
Вибір конкретного типу пристрою залежить як від особливостей приміщення, так і від потреб власника організації. Важливо при цьому розуміти, що турбота про безпеку офісу, всіх його співробітників, захист обладнання та цінностей відноситься до обов’язків власника. Сигналізація ж допоможе впоратися з ними та захистити сам офіс й все, що в ньому знаходиться.
Сигналізація в офіс: Як замовити послугу?
Для того, щоб замовити охоронну сигналізацію в офіс з підключенням на пульт централізованої охорони у Києві або в будь-якому іншому місті України, скористайтесь чатом з менеджером або формою зворотного зв’язку і ми вам передзвонимо.
Щиро вдячна за статтю. В принципі вже вирішила, що треба поставити офіс на охорону, а ця стаття лише укріпила мене у цій думці. Ще раз дякую!
Пультова охорона для офісу – це ідеальний варіант, но я в свій поставив звичайну автономку куплену на радіоринку. Там є датчик на вдікриття двері офісу, руху и ще смски меня направляє. Єдине що треба в голові тримати що сімку поповнити у кінці місяця.