Скільки коштує помилковий виклик охорони

Скільки коштує помилковий виклик охорони фото, картинка

Скільки коштує хибний виклик охорони? Відповідаємо: сума штрафу за помилковий виклик групи швидкого реагування залежить від організації, яка надає вам послуги охорони (поліція, позавідомча охорона, приватне охоронне підприємство тощо). Не існує однієї встановленої ціни за подібне порушення, тож штрафні санкції за один такий виїзд становить від 150 до 1000 гривень і різниться в залежності від організації та місцезнаходження об’єкта (у Києві та інших великих містах дорожче, аніж у смт, селах і невеликих містах).

Навіщо вводять подібні санкції?

Як правило, штрафні санкції вводяться для того, щоб не допустити або ж запобігти наступні ситуації:

  1. Компанія, що надає вам охоронні послуги, втрачає гроші на “рівному місці” (паливо, час і т. д.). Грубо кажучи, виїзд є, а розумної причини для цього немає;
  2. Можлива ситуація, коли на наряд, що виїхав на обстеження вашого об’єкта (згодом спрацювання виявилося «випадковим»), надходить інформація про ще одне спрацьовуванні сигналізації, але вже на іншому об’єкті. А що якщо немає другої «дублюючої» групи? У такому випадку на, можливо, реальну тривогу, вони поїдуть лише після виявлення причин спрацьовування сигналізації у вас;

Приклад. З об’єкта №1 «квартира» надійшов сигнал «проникнення через вхідні двері». ГР виїхала для з’ясування деталей, але в процесі надійшов ще один сигнал «розбиття вікна каси обміну валют», але цього разу від об’єкта №2. По прибуттю на умовну квартиру виявилося, що господиня просто забула зняти об’єкт зі сигналізації. І добре, якщо по приїзду на об’єкт № 2 бійців не чекатиме спустошена каса обміну валют…

  1. Пам’ятаєте казки про «пожежу / вовків / бандитів», коли головний герой кілька разів лякає інших якимось стихійним лихом, всі зриваються на допомогу, але при розборі виявляється, що це жарт чи прикра помилка? Кожна подібна історія закінчується тим, що коли реально трапляється біда, то ніхто вже не біжить на допомогу, через те, що вважають, що це черговий злий жарт. У житті часом відбувається практично так само як і в казках. А якщо говорити конкретно про нашу ситуацію, то група приїде незалежно від того, яке по рахунку йде помилкове спрацьовування з цього об’єкта, але буде їхати не особливо поспішаючи, розуміючи, що це знову хибне спрацьовування сигналізації. А якщо попутно десь буде ще спрацювання, то поїде на нього, а лише після до вас. Одним словом, якщо ви хочете щоб у разі надзвичайної події допомога прибула максимально швидко, то варто поставитися до взаємодії з охоронною сигналізацією максимально серйозно і по можливості не допускати помилкових спрацьовувань;
  2. Несанкціонована перевірка швидкості прибуття на об’єкт. Ситуація схожа з п. 2., але з тією лише різницею, що там це вийшло випадково, через неуважність, а тут замовник йде на цей крок свідомо, просто, щоб задовольнити свою цікавість. В цілому, перевірка швидкості прибуття — річ, не позбавлена сенсу, але лише тоді, коли вона узгоджена з керівництвом компанії, яка вас охороняє. І не варто обманюватися, що в очікуванні того, що ви зробите «перевірочну», автомобіль будуть встановлювати у вас під будинком або спробують яким-небудь іншим чином схитрувати. Просто знаючи про таке ваше бажання керівництво охоронного підприємства зможе підстрахуватися, виставивши резерв на час перевірки, а головне — не накладати на вас штраф за свідомо хибний виклик охорони.

Як це відбувається в нашій компанії

Ми не прихильники введення штрафних санкцій стосовно наших клієнтів. З 2012-го року було виставлено менше ніж 10 рахунків з проханням відшкодування збитку за порушення умов договору та некоректне використання системи охоронно-тривожної сигналізації. Застосовувалася така форма стягнення лише до злісних порушників і лише тоді, коли ніякі вмовляння та прохання (у т. ч. в письмовому вигляді) не давали результатів.

Так, наприклад, один з клієнтів міг по 5-6 разів на місяць йдучи з офісу ставити об’єкт під спостереження залишаючи при цьому вікно на провітрювання. По прибуттю група виявляла одну й ту ж проблему, а порушник обіцяв, що обов’язково виправиться. І справді, після сплати 2 штрафів проблема зникла.

Наведемо інший приклад зі штрафуванням. Так, один наш клієнт — мережа супермаркетів, протягом довгого періоду часу створював множинні помилкові спрацьовування сигналізації через… кота і горобців! Як виявилося, після постановки супермаркету під охорону з вентиляції вистрибував кіт, а трохи пізніше, по дорозі до хлібного відділу, чіпляючи датчики руху пролітали горобці. Зі свого боку ми внесли всі можливі технічні поліпшення сигналізації, але спрацювання тривали, група щоночі чергувала біля супермаркету, а керівництво закладу до нарахування штрафних санкцій ніяких дій щодо виправлення ситуації не здійснювало. Тепер завдяки кільком сплаченим штрафам на об’єкті тихо та спокійно. А треба було лише закрити пролом у вантажних воротах і забрати додому спійманого на гарячому кота.

У якості третього прикладу наведемо один офіс, де, на жаль, проблема помилкових спрацьовувань також мала системний характер. І справа тут не в забутому вікні або тваринах, а в трудоголізмі одного зі співробітників, якого постійно забували на об’єкті та ставили об’єкт під охорону разом з ним. Цілком природно, коли співробітник відривався від роботи, то моментально потрапляв у зону роботи охоронних датчиків. По тривозі виїжджав наряд, і вже на місці з’ясовувалося, що він ніякий не злодій, а просто засидівся на роботі. Коли ситуація стала повторюватися по кілька разів на місяць ми вже були змушені нараховувати пеню. Тепер адміністратор перед відходом в обов’язковому порядку перевіряє чи всі співробітники пішли додому.

Виїзд групи швидкого затримання на об'єкт
Виїзд групи швидкого затримання на об’єкт

***

Як ви, напевно, помітили на відміну від більшості наших конкурентів ми не прагнемо нажитися на помилках замовників, так що якщо проблема не має системний характер, то зі 100% упевненістю можемо сказати, що клієнта не буде оштрафовано.

У будь-якому випадку, кожна ситуація розглядається в індивідуальному порядку. Адже буває і таке, що новий користувач сигналізації, наприклад, співробітник компанії / завідувач магазину просто не знає особливостей управління охоронною системою і сам того не знаючи створює прецедент з помилковим спрацьовуванням сигналізації (випадкове натискання кнопки тривожної сигналізації, вхід в приміщення, без зняття з сигналізації тощо). В такому випадку ми просто направляємо на об’єкт технічного фахівця, який проведе з новим співробітником первинний інструктаж по правильній роботі зі сигналізацією.

Нерідкі випадки, коли хибний виклик охорони відбувається не з вини клієнта, а з технічної причини. Таких причин може бути дуже багато: починаючи від комахи, яка залізла в обладнання, і закінчуючи повним виходом з ладу, наприклад, через сильний перепад напруги в мережі електроживлення. У таких випадках не може бути й мови про будь-яку форму стягнення штрафних коштів. Так що при подібній проблемі слідом за ГР приїжджає технік по сигналізації та здійснює первинний огляд проблемного обладнання. Якщо ж ремонт на місці неможливий і необхідно більш серйозне втручання, то на час ремонту встановлюється обладнання з підмінного фонду, щоб клієнт ні на хвилину не залишився без охорони.

Рейтинг
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар