Чому об’єкт не береться під охорону?

Чому об'єкт не береться під охорону?

Не рідкісні ситуації, коли на наш пульт цілодобової охорони дзвонять клієнти з наступним запитанням:

Добрий день. Пультовий номер об’єкта “0012”*. Підкажіть, а мій об’єкт під охороною?

* вказано довільний номер. Про те, як дізнатися свій пультовий номер охоронної сигналізації ми розповідали тут.

Чому може виникати подібне питання? Найімовірніше, що незважаючи на світлодіод, що безперервно “горить” біля вхідних дверей, що свідчить про те, що «об’єкт під охороною» або при наявності повідомлення, що прийшло у додаток на мобільний, клієнт сумнівається і щоб не переживати зайвий раз робить контрольний дзвінок на пульт. Ситуація цілком рядова.

Чому об’єкт не береться під охорону?

Інший варіант – якщо користувач начебто і правильно поставив квартиру/офіс/магазин/склад під охорону, а світлодіод не світиться або довго блимає. В такому випадку питання від замовника як правило формулюється наступним чином:

Пультовий номер об’єкта “0012”. У мене чомусь не виходить поставити об’єкт під охорону. Що робити?

Отримавши такий запит від клієнта, оператор зробить повторне опитування об’єкта й в режимі реального часу зможе з’ясувати в якому стані (під охороною / без охорони) він перебуває в дану хвилину. В окремих випадках вдається виявити причини з яких не виходить поставити під охорону («обрив» зони, проблеми з датчиками, тощо). Як правило, у такій ситуації на об’єкт направляється технік з обслуговування сигналізації для термінового усунення неполадок.

Квартира під охороною
Квартира під охороною

Також не виключена і ситуація, при якій складнощі з постановкою під охорону пов’язані зі проблемою у постачальника зв’язку.

Нагадаємо, що у всі охоронні прилади підприємства з технічної безпеки вставляють свою корпоративну SIM-карту, яка передає інформацію з об’єкту на пульт по голосовому каналу і/або інтернету. Тож, якщо постачальник послуг зв’язку має складнощі / аварії на підстанції / «плаваючий» зв’язок і т. д. цілком імовірний й описаний вище сценарій.

Що у такому випадку робити?

Варіанти наступні:

  • По можливості перенести вихід з об’єкту на більш пізній час аж до усунення технічної неполадки (у разі проблем з постачальником послуг зв’язку це у середньому становить не довше 30-60 хвилин);
  • Дочекатися техніка по сигналізації або слідувати вказівкам оперативного чергового пульта.
Очень плохоПлохоНормальноХорошоОтлично (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: