Як змінити пароль від охоронної сигналізації

Как поменять пароль от охранной сигнализации

У міру збільшення числа об’єктів, що спостерігаються на нашому пульті централізованої охорони, ми все частіше стикаємося зі зверненнями клієнтів на кшталт «Як змінити пароль від охоронної сигналізації? Я його забув…». Як вийти з подібної скрутної ситуації? Перш за все, для розв’язання проблеми забутого пароля від домашньої або офісної сигналізації, слід знати те, чи знаходиться ваш об’єкт під охороною якоїсь організації. Виходячи з цього у вас всього два варіанти. Спробуймо розібратися в цьому питанні.

Під охороною служби безпеки

У вас є договір з охоронним підприємством (приватна компанія, позавідомча охорона, поліція охорони, тощо). У 99,9% випадків, подібні контракти передбачають не тільки послуги спостереження черговими ПЦН за станом вашої GSM системи безпеки та виїзду груп швидкого реагування на сигнал «тривога», а й технічне обслуговування, яке також передбачає і подібні сценарії з оновленням списку осіб, що мають доступ до технічних засобів захисту, оновлення їх кодів доступу. Говорячи простою мовою, виконавець зобов’язаний за вашою заявкою прибути, скинути забутий код і дати вам новий. Якщо це технічно можливо, то подібну заявку може бути виконано і в телефонному режимі. Як правило, такі маніпуляції рідко займають більше ніж 5 хвилин.

Увага! Користувач ні в якому разі нічого самостійно не змінює. Самодіяльність в цьому питанні виллється в подальші збої в роботі та некоректну роботу обладнання, а, можливо, й повний вихід його з ладу.

Автономна ОС

Інший варіант – у вас встановлено автономну систему безпеки. Тобто, якщо в першому випадку при спрацьовуванні сигнал йде на цілодобовий моніторинговий центр, отримані дані обробляють і, за необхідності, направляють на об’єкт озброєних охоронців, то тут повідомлення приходить лише до власника, а найчастіше, не йде і до нього, а просто включає сирену, яка (по ідеї) має налякати злочинців. Що правда, не рідкісні ситуації, коли й сирену не включає, бо якість збірки подібного обладнання залишає бажати кращого…

Гаразд, не будемо відходити від теми. Отже, якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, вам слід знайти керівництво по встановленню. Найімовірніше, що в комплекті йшло дві інструкції: для установки + обслуговування і другий – керівництво для користувача. Не рідкісні випадки, коли обидві інструкції об’єднують в одну. Як правило, в керівництві поясненню по редагуванню паролів приділено окрему главу. Дивіться зміст, не пропустите. Але якщо дані брошури ви знайти не можете, то йдіть в пошуковик, де вкажіть конструкцію «Ваша модель» + «Керівництво по експлуатації». Ще варіанти – «інструкція користувача» або «керівництво користувача».

Якщо пошук не допоміг, то шукайте офіційний сайт виробника. Найімовірніше, потрібні матеріали ви знайдете в окремо створеному розділі з допоміжними документами або безпосередньо на сторінці, де вказано технічні характеристики охоронного приладу.

Здорова альтернатива введення паролю - використання брелока та / або мобільного додатку
Здорова альтернатива введення паролю – використання брелока та / або мобільного додатку

Подальший розвиток подій залежить від безлічі факторів: ваших технічних знань, моделі приладу і, врешті-решт, удачі. Якщо з якоїсь причини вам не вдасться авторизуватися, то тут вихід один – скидання заводських паролів управління на централі. Скидання налаштувань за замовчуванням приблизно виглядає наступним чином (точне і на 100% коректний опис вказано в матеріалах, що додаються до вашого ППК):

  1. Вимкнення контролера;
  2. Затискання кнопки «Reset»;
  3. Вхід у режим програмування.

Надзвичайно важливо після скидання базового “пін-коду” запрограмувати новий пароль адміністратора (інженера). В іншому випадку, знаючи вашу модель пристрою, зловмисник зможе взяти з інструкції зазначену комбінацію і переналаштувати техніку виходячи зі своїх потреб і бажань.

Як відбувається заміна пароля?

Як правило, процес відновлення або прописування нового пароля відбувається наступним чином:

  • Клієнт стикається зі ситуацією, коли його пароль не підходить * / він не може згадати числовий код / є необхідність присвоїти доступ новій людині (співробітнику в компанії або члену сім’ї);
Михайло Горєлов
Михайло Горєлов
Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»
Задати запитання

У разі неправильного введення нам одразу надходить повідомлення "неправильне введення. Підбір пароля", що є підставою для відправки на об'єкт групи затримання для з'ясування обставин.

  • Замовник повідомляє у зручній для себе формі (в телефонному режимі / через форму зворотного зв’язку / по електронній або за допомогою звичайної пошти) про необхідність проведення заходу з заміни коду для зняття / постановки під сигналізацію. Подібного повідомлення буде достатньо для виїзду фахівця на об’єкт, але заявку буде проведено лише після передачі від уповноваженої особи, зазначеної як «замовник» за договором, заявки завіреної підписом і печаткою (при наявності).

На жаль, подібна бюрократія – вимушений захід. Якби ми здійснювали подібні заходи по телефонному дзвінку або виконували зазначені дії після звернення не затверджених документально осіб, то могли б піддати ризику майно замовників. Що заважає умовному колишньому співробітнику магазину зателефонувати нашому оператору або написати з пошти замовника нам лист і, без його відома, отримати доступ до приміщень для розкрадання матеріальних цінностей?

Взагалі будь-яка, нехай навіть сама незначна взаємодія між користувачем і охоронним підприємством, здійснюється виключно за наявності людини в затвердженому списку відповідальних осіб.

Ось, як він виглядає в нашій компанії: завантажити шаблон.

А ось так виглядає приблизна форма заявки на внесення змін до списку відповідальних осіб: завантажити приклад.

  • Після отримання заявки, підтвердження та аутентифікації особи, що її залишила, технік з обслуговування охоронно-тривожної сигналізації проводить необхідні роботи. Наприклад, для зміни пароля користувача в централі ППКО “Оріон Nova 16”, інженер вводить на клавіатурі:

Код адміністратора – № групи користувача – Замовник вносить новий пароль (4 цифри) і підтверджує дію натисканням на кнопку з решіткою (#).

Даний алгоритм дій є умовним і навіть в одного виробника може відрізнятися у залежності від покоління / моделі / версії пристроїв. Скажімо, зазначений вище алгоритм абсолютно не підійде для вирішення завдання при наявності пристрою «Оріон 4т3.2» або «Оріон 16т.3.1», не кажучи вже про модельний ряд інших виробників, — у них передбачено свою індивідуальну конфігурацію.

Зверніть увагу, що ваш індивідуальний пароль не повинен знати ніхто окрім вас! При введенні нового пароля переконайтеся в тому, що ніхто сторонній введену вами комбінацію не побачив.

До речі, періодично нам передають заявки на оновлення пароля зі зазначенням і бажаних цифр в ньому. В такому випадку ми просимо переробити запит без вказання секретного пароля. Звісно, не використовуючи “скомпрометований” пароль, а загадавши для себе інший порядок цифр.

Like this post? Please share to your friends:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: