Швидкість прибуття групи реагування

Швидкість прибуття групи реагування

«Скільки часу займає прибуття групи швидкого реагування? Як швидко приїде на спрацювання сигналізації ваш наряд затримання? Якщо я натисну тривожну кнопку, то через скільки прибуде охорона?» – запитання, які найбільш часто задаються нашими клієнтами. В цілому, нічого в цьому дивного немає, бо від швидкості приїзду бійців мобільного підрозділу залежить дуже багато, якщо не сказати, що все. Постараємося дати максимально повну відповідь на ці запитання далі.

Швидкість прибуття ГР

Середня швидкість прибуття ГШР в межах великих міст України в середньому становить 3-7 хвилин, в області в середньому доїжджають за 12-15 хвилин. Це той стандарт, до якого прагнуть охоронні фірми. На жаль, не завжди вдається прибути максимально швидко на об’єкт. Розгляньмо основні фактори, що можуть стати причиною для затримки.

Година пік і загальна завантаженість доріг / аварії, що перешкоджають оперативному під’їзду

Насправді ранкові та вечірні години (час, коли люди їдуть на роботу / додому) – такий відрізок дня, коли не рідкісні сценарії приїзду ГР зі значним перевищенням зазначеного вище нормативу. Зрозуміло, що після кожен випадок індивідуально розбирається, досліджуються причини, чому група, яка приїхала вночі за 4 хвилини, їхала в умовні «6 вечора» півгодини. Але найчастіше, мали місце причини від співробітників незалежні. У тому ж Києві ми прекрасно знаємо проблемні місця, де в пробці можна провести дуже багато часу. Саме тому практикуються окрім виїзду основної ГШР (фізично розташованої найближче) ще й резервної, яка буде їхати з іншого боку, минаючи тим самим пробки та ДТП.

ГШР прибула для обстеження об'єкта після спрацювання ОЗ
ГШР прибула для обстеження об’єкта після спрацювання ОЗ

Віддаленість та складність під’їзду

Даний пункт найчастіше застосуємо до об’єктів, розташованих в малонаселених районах (село, невелике місто). Наприклад, під нашим наглядом досить багато приватних будинків і господарств, де люди були раді навіть тому, що ГР прибуде до них протягом 25-40 хвилин. Просто альтернативи ніякої там немає і можна розраховувати лише на дуже рідкісних представників приватного сектора, які в більшості своїй навіть і не вказують якісь тимчасові рамки. Альтернативний варіант – місцеве відділення поліції, з якого ГР прибуде більшою мірою для фіксації злочину і зробить це в кращому випадку через годину.

Дуже велику роль у швидкості приїзду тут грає якість дорожнього покриття, а в більшості випадків його просто немає. Ось і виходить, що в теплу пору року група насилу, але добирається в домовлених із замовником рамках, але ось з настанням сезону дощів і приходом зими ситуація значно посилюється і охорона може дістатися лише використовуючи спецтехніку або ж кинувши машину і пішовши туди пішки.

Проблеми зі зв’язком

Як показують наші спостереження сигнал «тривога» (спрацьовування охоронної сигналізації, натискання тривожної кнопки, спрацьовування датчиків вібрації, тощо) потрапляють від пристрою, встановленого у замовника на пульт централізованої охорони «Альянс-безпека», за 1,2-2,9 секунди. Однак при наявності проблем з покриттям зазначений період може бути значно більше. Грубо кажучи, сигнал “проб’ється” на цілодобову моніторингову станцію лише коли неполадку буде усунено. Враховуючи не найкращий стан інфраструктури (базових станцій, ретрансляторів та ін.), то подібні несправності не рідкість, а їх усунення може зайняти певний час.

Канал передачі

Можна виділити три основних види передачі: по телефонній лінії, CSD (Голосовий), GSM GPRS (Інтернет канал). Від охорони телефоном вже, на щастя, у всьому цивілізованому світі активно позбавляються. Стандарт CSD ще активно використовується, але з огляду на те, що сигнал системи безпеки (постановка / зняття / тривога / несправність) може «йти» до 3-5 хвилин, від нього теж поступово відмовляються. GPRS ж дозволяє передати інформацію про подію практично миттєво. Природно, при відсутності зазначених вище складнощів на стороні постачальника зв’язку.

Форс-мажорні обставини

Часом трапляються події, які ніяк не передбачити. Скажімо, до них можна віднести вихід з ладу автомобіля групи. В такому випадку дорогоцінний час втрачається, поки інформація буде передана на резервний наряд. Проте технічний збій може бути й на стороні самого пульта спостереження і на запуск резервного сервера теж піде певний час.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

У вас є запитання? У нас є відповіді! Просто напишіть нам у комментарі до цієї статті, або залиште своє повідомлення у цій формі. Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Михайло Горєлов/ автор статті

Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар