Чи треба попереджати охорону про свою довгу відсутність?

Чи треба попереджати охорону про свою довгу відсутність?

“Збираюся виїхати у відпустку. Чи потрібно попереджати про неї пультову охорону?”- питання просте і зрозуміле. Якщо коротко – то – так, краще попередити, але робити це не обов’язково. Розгляньмо основні нюанси, що вам слід знати для самоперевірки, аби настільки довгоочікувану відпустку не затьмарили зайвими дзвінками.

Чому необов’язково?

Згідно з умовами типового договору на пультову охорону майна, спостереження за станом охоронної сигналізації та виїзди на спрацювання сигналізації здійснюються в період, коли замовник поставив об’єкт під охорону і діє до моменту, коли об’єкт буде знято. По суті, службі безпеки абсолютно немає різниці чи відсутні ви через відвідування роботи (скажімо, в проміжок часу з 09:00 до 19:00) або поїхали на два тижні в умовний Шарм-ель-Шейх. Незалежно від часу вашої відсутності за станом встановленого на об’єкті обладнанням будуть безперервно стежити, і, в разі спрацьовування детекторів, здійснювати необхідні дії: виїзд групи швидкого затримання, повідомлення замовника, тощо. Головне, не забудьте заплатити за послуги охорони.

Чому все-таки варто попередити охорону про свою відсутність?

Очевидних причин для цього як мінімум кілька:

  • Людський фактор. Якщо на пульті будуть знати, що ви поїхали на тривалий час, то оператори будуть діяти трохи інакше. Припустимо таку ситуацію: ви прийшли додому, але забули зняти об’єкт з сигналізації. В окремих випадках оператор може перед тим як відправити наряд передзвонити власнику й уточнити, чи не він це прийшов, чи не забув він зняти об’єкт з охорони. У ситуації, коли на моніторинговій станції відомо, що вас якийсь час не буде вдома, дорогоцінні секунди на непотрібні дзвінки не буде витрачено даремно.
Михайло Горєлов
Михайло Горєлов
Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»
Ви б здивувалися, дізнавшись те, наскільки часто люди забувають про таку "дрібницю", як відключення системи безпеки об'єкта. А після дуже незадоволені, якщо доводиться подібний хибний виїзд оплачувати.
  • Технічний фактор. Не можна також виключати й проблеми на стороні обладнання. Правильне рішення – це перевірити, попередньо погодивши правильний алгоритм дій з “охороною”, коректність роботи системи захисту. Для цього можна: емітувати відключення 220V, тим самим перевірити, як спрацює акумулятор (в будь-якому випадку, якщо батареї понад рік, її не завадить замінити на нову); поставити об’єкт під охорону і по черзі пройтися по всіх приміщеннях, де встановлено охоронне обладнання, не забувши при цьому також перевірити роботу герконів на відкриття вікон / дверей та інше, більш специфічне обладнання, на зразок датчика вібрації, розбиття скла або затоплення.
Техніка в нормі, все готово до безперервної роботи
Техніка в нормі, все готово до безперервної роботи
  • Організаційний момент. Зовсім не рідкісні ситуації, коли при виникненні надзвичайної ситуації зі власником приміщення, що відпочиває, геть відсутній зв’язок, що заважає оперативно вирішити виниклі труднощі. Саме для цього слід, по-перше, актуалізувати всі свої контакти для зв’язку та оновити їх на пульті (за необхідності), додати ще осіб, які в період вашої відсутності, будуть на зв’язку, а краще, довірити їм ключі від вашого об’єкта, на випадок виникнення необхідності в перезакритті об’єкта і повторній постановці його під охорону.
Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар