“Збираюся виїхати у відпустку. Чи потрібно попереджати про неї пультову охорону?”- питання просте і зрозуміле. Якщо коротко – то – так, краще попередити, але робити це не обов’язково. Розгляньмо основні нюанси, що вам слід знати для самоперевірки, аби настільки довгоочікувану відпустку не затьмарили зайвими дзвінками.
Чому необов’язково?
Згідно з умовами типового договору на пультову охорону майна, спостереження за станом охоронної сигналізації та виїзди на спрацювання сигналізації здійснюються в період, коли замовник поставив об’єкт під охорону і діє до моменту, коли об’єкт буде знято. По суті, службі безпеки абсолютно немає різниці чи відсутні ви через відвідування роботи (скажімо, в проміжок часу з 09:00 до 19:00) або поїхали на два тижні в умовний Шарм-ель-Шейх. Незалежно від часу вашої відсутності за станом встановленого на об’єкті обладнанням будуть безперервно стежити, і, в разі спрацьовування детекторів, здійснювати необхідні дії: виїзд групи швидкого затримання, повідомлення замовника, тощо. Головне, не забудьте заплатити за послуги охорони.
Чому все-таки варто попередити охорону про свою відсутність?
Очевидних причин для цього як мінімум кілька:
- Людський фактор. Якщо на пульті будуть знати, що ви поїхали на тривалий час, то оператори будуть діяти трохи інакше. Припустимо таку ситуацію: ви прийшли додому, але забули зняти об’єкт з сигналізації. В окремих випадках оператор може перед тим як відправити наряд передзвонити власнику й уточнити, чи не він це прийшов, чи не забув він зняти об’єкт з охорони. У ситуації, коли на моніторинговій станції відомо, що вас якийсь час не буде вдома, дорогоцінні секунди на непотрібні дзвінки не буде витрачено даремно.

- Технічний фактор. Не можна також виключати й проблеми на стороні обладнання. Правильне рішення – це перевірити, попередньо погодивши правильний алгоритм дій з “охороною”, коректність роботи системи захисту. Для цього можна: емітувати відключення 220V, тим самим перевірити, як спрацює акумулятор (в будь-якому випадку, якщо батареї понад рік, її не завадить замінити на нову); поставити об’єкт під охорону і по черзі пройтися по всіх приміщеннях, де встановлено охоронне обладнання, не забувши при цьому також перевірити роботу герконів на відкриття вікон / дверей та інше, більш специфічне обладнання, на зразок датчика вібрації, розбиття скла або затоплення.

- Організаційний момент. Зовсім не рідкісні ситуації, коли при виникненні надзвичайної ситуації зі власником приміщення, що відпочиває, геть відсутній зв’язок, що заважає оперативно вирішити виниклі труднощі. Саме для цього слід, по-перше, актуалізувати всі свої контакти для зв’язку та оновити їх на пульті (за необхідності), додати ще осіб, які в період вашої відсутності, будуть на зв’язку, а краще, довірити їм ключі від вашого об’єкта, на випадок виникнення необхідності в перезакритті об’єкта і повторній постановці його під охорону.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊