Хто ставив об’єкт під охорону?

Хто ставив об'єкт під охорону?

«Хто ставив об’єкт під охорону? Коли поставили під сигналізацію квартиру / офіс / приватний будинок? Коли зняли з охорони?» – такі питання ми періодично чуємо від наших клієнтів. У даній темі ми постараємося дати відповідь на ці запитання, крім того поговоримо і про причини подібної цікавості.

Що? Де? Коли?

Клієнт має повне право отримати відповідь на зазначені запитання, тому ми ніколи не відмовляємо у наданні такої інформації. Більше того, ми виключили будь-яку можливу «паперову бюрократію», так що ніяких запитів / дозволів для отримання зазначеної інформації подавати і отримувати не треба. Єдине, ми просимо надати інформацію, що полегшує пошук і ідентифікацію абонента (пультової номер, ПІБ, звірка мобільного номера абонента зі зазначеними даними в оперативній картці об’єкта і т.д.).

Першому зустрічному інформацію, пов’язану з охоронною сигналізацією, ми ні в якому разі не розголошуємо, адже цікавитися таким цілком може не власник, а зловмисник. При наявності зазначених відомостей, провівши певний час спостерігаючи за об’єктом, злочинець може обчислити ідеальний момент для здійснення пограбування. Деякі злодії діють дуже серйозно, тож у процесі стеження, для виявлення середнього часу прибуття групи затримання, можуть навіть зробити кілька помилкових спрацювань сигналізації.

Навіщо потрібно знати про те, хто ставив об’єкт під охорону?

Причини у всіх різні. Давайте розглянемо найімовірніші. Якщо говорити про об’єкти комерційного напрямку (офіс, склад, магазин), то цим питання цілком може цікавити керівник, директор, власник. Робиться це в основному для контролю над дотриманням правильного часу роботи установи. Якщо час взяття об’єкта під охорону керівника не влаштує (раніше пішли або з незрозумілих причин затрималися зі закриттям), то далі можуть запросити інформацію про те, чиїм конкретно кодом було поставлено об’єкт під охорону.

Нагадаємо, що при підписанні договору на охорону та взятті об’єкту під контроль на пульт централізованого спостереження, замовник визначає особу (особи), які будуть мати свій індивідуальний код, за допомогою якого в подальшому буде здійснюватися постановка/зняття об’єкта з охорони. Деякі замовники нехтують питанням присвоєння індивідуального пароля кожній людині, яка має доступ до сигналізації, що у підсумку у разі будь-яких проблем просто не дасть можливості з точністю стверджувати, хто саме взаємодіяв з сигналізацією.

Ще можливі варіанти, коли власник хоче знати про всі спрацюваннях сигналізації за минулий період (тиждень, місяць, квартал, рік). Навіть якщо по факту і не було спроб пограбування, але просто керівник хоче знати навіть про факти помилкових спрацьовувань, допущених співробітниками помилках при використанні охоронної системи.

Звіт про спрацювання охоронної сигналізації за попередній місяць
Звіт про спрацювання охоронної сигналізації за попередній місяць

Часом подібне питання турбує і приватних осіб. Наприклад, можуть уточнювати чи успішно відбулася постановка, і чи бачать її на пульті спостереження. В принципі, про цей факт красномовно свідчить і світлодіод, що безперервно «горить». Але буває, що для власного спокою потрібні підтвердження. Ще не виключений варіант, що таким чином ведеться контроль і облік за переміщеннями домочадців. У будь-якому разі, бажання клієнта – для нас закон, так що ми завжди йдемо на зустріч і робимо те, що необхідно.

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Михайло Горєлов/ автор статті

Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар