“Скажіть, будь ласка, якщо, наприклад, неправильно натиснув 2-у або 3 кнопку пароля при відключенні сигналізації, то треба вводити пароль заново або продовжувати набирати інші правильні цифри після помилки?».
Як бути, якщо в процесі зрозумів помилку?
Якщо в процесі введення пароля ви усвідомили, що помилилися однією цифрою, скажімо, замість «*1234#» ви почали забивати «*124», то слід довести введення команди до кінця. Умовно *1244#. Тоді на клавіатурі висвітиться “помилка” і невідома для системи команда не спрацює. Після цього повторно введіть свій секретний пароль (не забудьте про необхідність введення перед цим «*» і підтвердити дію натисканням «#»).
Звертаю вашу увагу на те, що описаний спосіб не є універсальним, а лише найбільш часто вживаним розробниками обладнання охоронного призначення. Відмінності можуть бути як в наявності необхідності введення спецсимволів і їх черговості, так і в кількості цифр індивідуального пароля. Деталі ви можете уточнити з інструкції або звернувшись в вашу охоронну службу.
Альтернативний варіант – не закінчувати введення команди й дочекатися автоматичного скидання незавершеного введення. Залежно від обладнання це відбудеться у проміжку від 30 секунд до декількох хвилин. Але, не забуваємо про те, що існує затримка на вхід (про це поговоримо далі) і, чекаючи автоматичного скидання, ви будете втрачати дорогоцінні секунди часу.
Які можуть бути наслідки?
Ситуація з неправильним введенням не критична, але все ж складніша, ніж при сценарії, коли ви допустили помилку вводячи код сигналізації при постановці під охорону. Нюанс тут у тому, що за договором охоронна компанія несе відповідальність лише за об’єкт, який передали їм під спостереження (з моменту постановки під охорону і до зняття, якщо інші умови не прописано в контракті).
Якщо ви допускаєте помилку (и) при введенні коду для постановки, то, найімовірніше, з пульта вам передзвонять лише після множинного неправильного натискання. І то – не факт (див. вище про зону відповідальності). До того ж, в залежності від використовуваного обладнання, інформація про такі неточності може на пульт цілодобового спостереження і не надійти, бо подібне інформування може бути технічно не передбачено.
Простими словами, до того, як ви здали саме ви несете відповідальність за збереження майна у вашій квартирі / приватному будинку / офісі і т.д., і лише після – охоронне підприємство. Якщо в оператора виникне хоча б найменший сумнів, то на об’єкт буде спрямовано групу швидкого реагування, а після підтвердження вашої особи, буде виписано рахунок за неправильну експлуатацію системи безпеки, що спричинила помилкове спрацювання системи.

Як це виглядає з боку служби безпеки
Існує багато варіантів для взаємодії з об’єктовою сигналізацією. Найчастіше клієнтом віддається перевага самому “класичному” способу – шляхом введення секретної комбінації через спеціальну клавіатуру. Клавіатуру заведено встановлювати за першим кордоном системи безпеки – вхідними дверима, обладнаної датчиком на відкриття. Як правило, вона встановлюється відразу при вході або ховається десь неподалік, скажімо, в шафі.
Далеко від входу встановлювати не можна, бо тоді людина фізично не встигне до неї дістатися до закінчення затримки на вхід (як правило це 30 секунд, після чого на пульт цілодобової охорони відправляється сигнал про проникнення). До того ж по дорозі від дверей до захованої в надрах приміщення клавіатури можуть бути також встановлені сповіщувачі – найчастіше руху, в зону роботи яких ви неодмінно потрапите. Отже, сам процес і правильний порядок дій виглядають наступним чином:
- Відкриваються вхідні двері й запускається зворотний відлік;
- Користувач починає вводити пароль і помиляється. На пульт охорони до закінчення затримки на вхід надходить інформація «підбір пароля». Безумовно, розуміючи, що “годинник цокає” мимоволі почнеш нервувати;
- Треба заспокоїтися, спробувати згадати пароль і ввести його;
- Якщо ви не вклалися в умовну хвилину-дві, але все-таки ввели коректний пароль, то передзвоніть в чергову частину, поясніть ситуацію і дайте «відбій» на виїзд наряду для затримання.
З досвіду можу сказати, що якщо нічого не викликає сумніву у чергового пульта, то виїзд буде скасовано і ніяких санкцій не надійде. Врахуйте, що дзвонити треба саме з того номера, який внесено на пульт в список відповідальних осіб по вашому об’єкту.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊