Введення неправильного пароля при постановці об’єкта під охорону

Введення неправильного пароля при постановці об'єкта під охорону

“Що буде, якщо при постановці під охорону введеш неправильний код?”, “Хотіла здати під охорону, але неправильно ввела свій код. Що робити?”- не турбуйтеся, зараз ми все розповімо.

Що робити, якщо помилився?

Найголовніше – не нервувати, бо припуститися помилки може кожен. Головне, після першого неправильного введення нічого не робіть, а проаналізуйте, де ви могли здійснити помилку. Простими словами, ви могли просто в поспіху “промахнутися” і натиснути на клавіатурі не на ту цифру, а могли й реально забути правильний порядок введення символів. Якщо ж ви дійсно забули пароль від охоронної сигналізації, то вам слід:

  • Зв’язатися і попросити допомоги в особи, що має свій індивідуальний пароль. Або, якщо ви спільно використовуєте вказаний пароль з кимось ще (що ми категорично не рекомендуємо), то зверніться до даної особи з проханням нагадати постановочний код.

або

  • Зв’язатися з пультом охорони та попросити оформити термінову заявку на обслуговування системи охоронно-тривожної сигналізації. В такому випадку до вас на об’єкт приїде інженер і скине ваш старий пароль, а також допоможе присвоїти новий. Або ж, якщо дозволяє встановлене на вашому об’єкті обладнання, виконає заявку віддалено.

або

  • Спробувати підібрати правильний код. Однак, при допущенні декількох помилок неминуче будуть наслідки. Про це розповімо далі.

А якщо помилився кілька разів?

Охоронних систем існує величезна кількість, тому вивести якийсь 100% точний опис того, як буде реагувати на ваші помилки охоронне обладнання, не представляється можливим. Однак, ми цілком можемо описати найчастіший сценарій, прописаний у більшості подібних пультових пристроїв. Для кращого сприйняття уявімо ситуацію, що ви забули свій пароль. Як розвиватимуться події:

  1. Ви зібралися йти та хочете поставити свою квартиру / приватний будинок / магазин / офіс під охорону. Однак, ввівши свій індивідуальний код ви не почули звичного писк, що означає запуск алгоритму постановки (в середньому після коректного введення вам відводять 15-30 секунд на те, аби покинути приміщення). Замість цього ви почули неприємний писк від клавіатури або ППК;
  2. Ви повторно ввели свій код, але потрібного результату не отримали. Потім і третій раз спробували, але і ця спроба не увінчалася успіхом;
  3. Миттєво, після третьої невдалої спроби (якщо що, це регульований параметр), на цілодобовий пульт охорони надійшов сигнал:

Спроба підбору пароля.

  1. В цей же момент на дисплеї приладу або LCD к-ри буде виведено інформацію про те, що засіб введення пароля заблоковано (час блокування – також регульований параметр, за замовчуванням він становить 90 секунд);
  2. По закінченню зазначеного часу блокування ви знову отримаєте можливість спробувати поставитися, проте тепер вже вам не буде дано три спроби, а прилад перестане відповідати на ваші дії після першої ж помилки. По закінченню блокування вам знову буде дозволено зробити спробу (або ж, при певних маніпуляціях, пристрій буде заблоковано до візиту технічного фахівця на об’єкт).

Не виходить поставити об'єкт під охорону

Тут є один важливий момент – як реагуватимуть оператори ПЦО:

  • Направлять до вас групу швидкого затримання для з’ясування причин. У такому випадку ви, найімовірніше, заплатите штраф за неправильне використання системи.

чи

  • Перед відправленням групи затримання зателефонують комусь з-поміж відповідальних осіб об’єкта. Найімовірніше, цією особою буде та, хто йде першою в списку або людина, кодом якої останній раз відключали систему безпеки.
Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Михайло Горєлов/ автор статті

Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар