“Що буде, якщо при постановці під охорону введеш неправильний код?”, “Хотіла здати під охорону, але неправильно ввела свій код. Що робити?”- не турбуйтеся, зараз ми все розповімо.
Що робити, якщо помилився?
Найголовніше – не нервувати, бо припуститися помилки може кожен. Головне, після першого неправильного введення нічого не робіть, а проаналізуйте, де ви могли здійснити помилку. Простими словами, ви могли просто в поспіху “промахнутися” і натиснути на клавіатурі не на ту цифру, а могли й реально забути правильний порядок введення символів. Якщо ж ви дійсно забули пароль від охоронної сигналізації, то вам слід:
- Зв’язатися і попросити допомоги в особи, що має свій індивідуальний пароль. Або, якщо ви спільно використовуєте вказаний пароль з кимось ще (що ми категорично не рекомендуємо), то зверніться до даної особи з проханням нагадати постановочний код.
або
- Зв’язатися з пультом охорони та попросити оформити термінову заявку на обслуговування системи охоронно-тривожної сигналізації. В такому випадку до вас на об’єкт приїде інженер і скине ваш старий пароль, а також допоможе присвоїти новий. Або ж, якщо дозволяє встановлене на вашому об’єкті обладнання, виконає заявку віддалено.
або
- Спробувати підібрати правильний код. Однак, при допущенні декількох помилок неминуче будуть наслідки. Про це розповімо далі.
А якщо помилився кілька разів?
Охоронних систем існує величезна кількість, тому вивести якийсь 100% точний опис того, як буде реагувати на ваші помилки охоронне обладнання, не представляється можливим. Однак, ми цілком можемо описати найчастіший сценарій, прописаний у більшості подібних пультових пристроїв. Для кращого сприйняття уявімо ситуацію, що ви забули свій пароль. Як розвиватимуться події:
- Ви зібралися йти та хочете поставити свою квартиру / приватний будинок / магазин / офіс під охорону. Однак, ввівши свій індивідуальний код ви не почули звичного писк, що означає запуск алгоритму постановки (в середньому після коректного введення вам відводять 15-30 секунд на те, аби покинути приміщення). Замість цього ви почули неприємний писк від клавіатури або ППК;
- Ви повторно ввели свій код, але потрібного результату не отримали. Потім і третій раз спробували, але і ця спроба не увінчалася успіхом;
- Миттєво, після третьої невдалої спроби (якщо що, це регульований параметр), на цілодобовий пульт охорони надійшов сигнал:
Спроба підбору пароля.
- В цей же момент на дисплеї приладу або LCD к-ри буде виведено інформацію про те, що засіб введення пароля заблоковано (час блокування – також регульований параметр, за замовчуванням він становить 90 секунд);
- По закінченню зазначеного часу блокування ви знову отримаєте можливість спробувати поставитися, проте тепер вже вам не буде дано три спроби, а прилад перестане відповідати на ваші дії після першої ж помилки. По закінченню блокування вам знову буде дозволено зробити спробу (або ж, при певних маніпуляціях, пристрій буде заблоковано до візиту технічного фахівця на об’єкт).
Тут є один важливий момент – як реагуватимуть оператори ПЦО:
- Направлять до вас групу швидкого затримання для з’ясування причин. У такому випадку ви, найімовірніше, заплатите штраф за неправильне використання системи.
чи
- Перед відправленням групи затримання зателефонують комусь з-поміж відповідальних осіб об’єкта. Найімовірніше, цією особою буде та, хто йде першою в списку або людина, кодом якої останній раз відключали систему безпеки.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊