Віддалена допомога по сигналізації

Віддалена допомога по охоронної сигналізації квартири, будинку, офісу

“Чи можна отримати допомогу з охоронної сигналізації онлайн або телефоном?”- вельми актуальне в наші дні запитання. У зв’язку з новими реаліями, навіть при виникненні якихось складнощів в експлуатації системи безпеки, люди вже набагато менш охоче замовляють візит до себе інженера, сподіваючись на те, що можна буде все виправити віддалено. Основних причин для цього, як мінімум, декілька:

  1. Згадане вище бажання скоротити соціальні контакти;
  2. Спроба впоратися з проблемою безплатно, тому що будь-який виїзд фахівця, найімовірніше, передбачає його оплату. Причому незалежно від результату;
  3. Бажання розібратися самому (але потрібні невеликі підказки від профільного фахівця).

Як заведено в нашій компанії

Головне завдання будь-якого комерційного підприємства – отримання та помноження доходу. Наша служба безпеки не є винятком. Однак, для себе ми вирішили, що для нас також дуже важлива і та користь, яку ми можемо принести людям. Причому кажучи це ми маємо на увазі не тільки наших клієнтів, цілодобовий захист майна яких забезпечуємо, а й тих, хто найімовірніше, ніколи не стане нашим клієнтом:

  • Громадяни інших держав;
  • Жителі України з регіонів, де ми не працюємо;
  • Люди, які мають вже встановлене обладнання, і просто охочі виправити якісь недоліки в роботі техніки;
  • Просто бажають отримати безкоштовну консультацію з систем безпеки або з якоїсь із суміжних тематик, за якою ми можемо мати експертизу.

В середньому на добу наші менеджери техпідтримки в онлайн-чаті або на гарячій лінії надають не менше 50 безкоштовних консультацій всім охочим, що відчувають будь-які складнощі по нашій сфері діяльності. Найчастіше це такі питання, на які наші експерти практично відразу можуть дати відповідь. Однак, трапляється і таке, коли для пошуку рішення нашим співробітникам потрібно підіймати технічну документацію і / або підключити до розбору ситуації інженерів, щоб запропонувати кілька варіантів по виходу з ситуації.

Приклад

Наприклад, днями у нас був такий випадок:

В офісі, розташованому в напівпідвальному приміщенні, встановлена система охоронно-тривожної сигналізації. Наскільки ми зрозуміли, встановили її дуже давно, нею давно не користувалися, і ніхто її не обслуговував. Все б нічого, якби вона з часом не перетворилася в «міну уповільненої дії»: світлодіод на панелі приладу сигналізував про швидкий вихід з ладу акумуляторної батареї. Проблема в тому, що на цьому об’єкті все налаштовано таким чином, що при повному її виході з ладу включиться система оповіщення через сирену. Кажуть, минулого разу вона безперервно вила протягом двох годин.

Будь-яка техніка потребує обслуговування. В іншому випадку проблеми неминучі
Будь-яка техніка потребує обслуговування. В іншому випадку проблеми неминучі

Не дивно, що ситуація з ревуном їх настільки пригнічувала, що вони були готові навіть на виїзд нашого фахівця для того, щоб «відкусили дроти сигналізації». Але ламати, як то кажуть, не будувати, тож ми порахували, що перед тим як так різко втручатися в обладнання, прибираючи можливість для використання системи у майбутньому, має сенс спробувати знайти більш правильне рішення. Тому ми взяли паузу на півгодини й приступили до пошуку виходу з цієї ситуації. За півгодини нами було запропоновано 2 варіанти:

  1. Відключити запобіжник, а потім від’єднати саму проблемну батарею;
  2. Ми знайшли в мережі стару інструкцію з експлуатації їх охоронного приладу. У разі, якби не вийшло з першим варіантом, то спробували б вплинути на ситуацію через введення певних команд.

Ну, а якби не вийшло ні з одним з варіантів, то, природно, поїхали та відключили б живлення у всієї системи.

Але пощастило, і перший, найпростіший спосіб, допоміг. Як підсумок: люди задоволені (в тому числі й ми), проблема вирішена і все абсолютно безплатно.

Спершу вимкніть запобіжник, потім демонтуйте батарею
Спершу вимкніть запобіжник, потім демонтуйте батарею

У чому реально можуть допомогти без виїзду техніка?

Отже, нумо підсумуймо, в яких питаннях вам можуть допомогти без фізичного візиту на об’єкт:

  • Надати консультації при проблемах з постановкою / зняттям з сигналізації;
  • Дати відповіді на загальні запитання, пов’язані з сигналізацією і тим, як вона влаштована і працює;
  • Віддалена зміна паролю сигналізації, додавання нових користувачів (при технічній можливості обладнання).

Пам’ятайте, візит на об’єкт інженера – ідеальний варіант для виправлення проблем в роботі системи безпеки, але якщо не виходить зустріти (або не дуже хочеться когось запрошувати до себе), то майже завжди є інші варіанти.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар