Заява на деактивацію охоронної системи подається у вільній формі чи існує якийсь типовий шаблон? Як повідомити про відключення всього одного об’єкта зі списку тих, що охороняються? Ми закриваємо один з підрозділів компанії і хотіли б попередити підприємство з яким у нас укладено договір на здачу під охорону сигналізацією про необхідність його відключення.
Яка форма подання заяви?
Для повідомлення служби безпеки про призупинення / розрив договірних відносин не потрібно шукати якусь типову форму, бо заява подається у вільній формі. Але можете для 100% впевненості також заглянути в Доповнення до чинного договору. Якщо якась форма і буде, то лише там.
Однак, відсутність якоїсь встановленої форми – не означає, що можна писати все що завгодно. Все-таки є певні моменти, які обов’язково слід вказати у своєму зверненні. В іншому випадку ваш лист просто можуть залишити без уваги або, як мінімум, попросити переробити. Отже, що обов’язково варто вказати:
- Ваш вихідний номер і дату;
- На чиє ім’я і від кого;
- Точна адреса і пультовий номер;
- Номер договору;
- З якого числа хочете зняти охорону.
Завантажити приблизний шаблон.
Якщо ж охороняють ряд об’єктів, а треба зняти з охорони всього один або декілька, то вам у своєму зверненні потрібно акцентувати на це увагу і вказати на необхідність прибрати їх з дислокації зі зазначеної дати. Як правило, договір охорони не передбачає якихось додаткових пунктів на цей рахунок, так що ви можете правомірно попереджати про таке мало не день у день. Але я б все ж рекомендував би попереджати про подібну дію заздалегідь. Особливо, коли потрібно до звільнення приміщення ще й демонтувати раніше використовувану систему. В іншому випадку ви можете її втратити назавжди.

Де можуть виникнути нюанси?
В принципі, якщо ви припиняєте співпрацю з причин, які від вас не залежать, скажімо, через низькі продажі закривається торгова точка, то якихось ускладнень в процесі спілкування зі службою безпеки не виникне. Зовсім інша справа – якщо ви йдете зі скандалом. У такому випадку, підприємство може “включити принциповість” і ігнорувати листи / перенести бажаний вами термін з причини:
- Недотримання вами термінів, зазначених у договорі. Як правило, в договорі прописаний термін повідомлення за термін, що становить від 14 до 30 днів;
- Формат передачі листа. Наприклад, у вас можуть відмовитися приймати документ, який ви просто відсканували і направили електронною поштою. Так що, щоб напевно, то передавайте запит особисто або за допомогою кур’єра з обов’язковим підписом з боку людини, що приймає (ПІБ, посада) або відправляйте рекомендованим листом з повідомленням про отримання.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊