“При постановці на охорону на пульті та клавіатурі світиться індикатор тривога. Це нормально або потрібно викликати майстра?”- найімовірніше, ви зможете впоратися з подібною проблемою самостійно. Розгляньмо найімовірніші причини цієї помилки та варіанти її виправлення.
Що означає індикатор “тривога”
Безперервно палаюча лампочка (світлодіод) “помилка” (“error” на пристроях іноземного виробництва) сигналізує про те, що немає відновлення однієї з охоронюваних зон. Говорячи простими словами ви не можете поставити об’єкт на охорону через те, що якийсь з елементів системи безпеки не в нормальному стані, а фіксує порушення.
Як привести сигналізацію в “норму”
Для того, щоб привести систему безпеки в стан спокою слід виявити, який саме датчик спрацьовує. Зробити це можна завдяки доступним технічним засобам. Скажімо, за допомогою програми або клавіатури (багато моделей показують номер конкретної «проблемної» зони). Якщо зазначених вище можливостей у вас немає, тоді має сенс здійснити самостійну перевірку.
Зверніть увагу на наступне:
- Чи всі вікна закриті. Найчастіше проблеми при постановці під спостереження на пульті викликає саме залишене на провітрювання вікно. Помилка може бути викликана як в ситуації, коли вікно обладнано датчиками на відкриття, так і при сценарії, що в приміщенні встановлений датчик руху, комбінований сповіщувач, тощо. Перепади температури, повітряні потоки, штори, що розгойдуються на вітрі – все це може викликати хибні спрацьовування сигналізації або ускладнити процес здачі під охорону;
- Міжкімнатні та вхідні двері. Перевірте чи щільно закриті двері, обладнані датчиками на відкриття;
- Візуальне пошкодження детекторів або обрив проводу. Якщо ви бачите, що раніше стаціонарно прикріплений датчик відірвався і нині розгойдується на кабелі немов маятник – ось ймовірна причина ваших складнощів. З нашої практики найчастіше пошкоджуються саме датчики на відкриття.
Що робити якщо самостійна перевірка не допомогла?
Якщо ви спробували знайти корінь проблеми через доступні технічно засоби, потім провели візуальний огляд системи безпеки та не виявили однозначної причини, то сміливо залишайте заявку на візит технічного фахівця з обслуговування засобів охоронно-тривожної сигналізації у компанії, яка надає вам послуги охорони майна.

Якщо ви виявили, що який-небудь з датчиків «відірвався» – тим більше залишайте заявку. Цілком можливо, що інженер усуне складність за хвилину, і ви б без проблем змогли зробити це самостійно, але намагатися вирішити цю складність своїми силами не варто на підставі того, що:
- Клієнту заборонено самостійно обслуговувати систему безпеки. За результати проведеної роботи клієнт буде нести самостійну відповідальність. Якщо виявиться, що в процесі ремонту власник пошкодив датчик або поставив його таким чином, що виникла «мертва зона», найімовірніше, ніякої матеріальної відповідальності охоронне підприємство в разі пограбування перед клієнтом не понесе. Причина цього – грубе порушення умов договору замовником;
- Більшу частину можливих помилок в роботі обладнання не виявити шляхом візуального огляду. У датчика можуть окислюватися контакти, його можуть зламати зсередини комахи (дуже часта історія під час похолодання), пристрій може пошкодитися через перепад напруги, зрештою, воно може просто прийти в непридатність через тривалий час служби. Я нагадаю, що гарантійний термін експлуатації датчиків становить до 1 року, а в наших широтах обладнання, як правило, просто використовується поки працює. У нашій практиці є випадок, коли датчикам об’єкта пішов вже третій десяток.
Ну, і неочевидне. Навіщо вам робити зайву роботу, враховуючи, що обслуговування системи безпеки включено в абонентську плату з охорони майна?

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊