Заміна запобіжника в охоронному приладі

Заміна запобіжника в приладі приймально-контрольному

Практично всі електроприлади обладнані мініатюрним, але дуже важливим елементом – запобіжником. Охоронне обладнання – не виняток. У цій темі ми розповімо про те, яку функцію виконує цей пристрій і покажемо виконання недавньої заявки, де було проведено заміну запобіжника в охоронному приладі.

Невелика довідка

Основна функція запобіжника полягає в розмиканні електричного кола в ситуації, коли сила струму в мережі вище нормального рівня. Говорячи простими словами, весь удар від перевантаження мережі при стрибку напруги або при надмірному споживанні пристроєм струму, він разово бере на себе. Таким чином забезпечується захист апаратури та проводки. Завдяки використанню цього елемента ймовірність короткого замикання або загоряння мінімальна. А якщо зіставити вартість цього витратного матеріалу з ціною обладнання, то переоцінити його важливість стає просто неможливо.

  • Заявка: #32028.
  • Дата: 26/01/2021.
  • Об’єкт: Магазин.
  • Адреса: Київ, проспект Правди, 47, ТРЦ «Retroville» («Ретровіль»).

Виконання заявки

26 січня 2021 року о 09:37, через пів години після відкриття магазину і зняття об’єкта з охорони, на цілодобовий пульт охорони «Альянс-безпека» надійшов сигнал про зникнення зв’язку з об’єктом.

Як правило, подібні сигнали на інших пультах охорони ніяк не обробляються. Річ у тім, що служба безпеки несе відповідальність за об’єкт і збереження на ньому майна в проміжок часу, коли об’єкт стоїть під охороною. В цьому випадку клієнт вже відключив систему. У більшості випадків до вечора нічого б не було зроблено, а потім, при закритті магазину, виявилося б, що існує якась технічна несправність і фахівець з сигналізації зможе прибути тільки завтра. Отже, об’єкт як мінімум цю ніч залишався б без захисту.

Заміна запобіжника в ППКОтримавши інформацію про втрату зв’язку з об’єктом, що охороняється, оператор пульта почекала пів години та зв’язалася зі співробітником, паролем якого було знято об’єкт з охорони. Виходячи з нашої практики, якщо немає окремої домовленості з клієнтом про повідомлення щодо всіх нюансів без зволікання, передзвонювати замовнику і повідомляти про подібну складність відразу після отримання такого сигналу, не має сенсу.

На жаль, GSM покриття мобільного зв’язку останнім часом бажає кращого і короткочасна відсутність зв’язку – зовсім не рідкість. Виходячи з наших спостережень зв’язок після подібного відключення відновлюється протягом 10-15 хвилин, а в період відсутності основного каналу зв’язку передача даних здійснюється за допомогою інтернету (при наявності встановленого Ethernet модуля на об’єкті).

30 хвилин – це максимальний термін, скільки оператор може вичікувати перед початком активних дій по відновленню зв’язку. Але і цей час наша чергова пульта не сидить склавши руки та може спробувати вплинути на ситуацію зі свого боку. А саме:

  1. Надіслати через моніторингову станцію запит до встановленого на об’єкті ППК;
  2. Зв’язатися зі співробітником, що знаходиться поруч зі системою, з проханням натиснути на радіо або стаціонарну кнопку тривожної сигналізації (за її наявності). Цей захід дозволяє побачити швидкість передачі сигналу тривоги та те чи дійде він взагалі;
  3. Окремо оператор опитує співробітника про наявність електроживлення на об’єкті та / або проблем з ним, а також просить поглянути на світлодіодні лампочки (індикатори) на охоронному приладі, клавіатурі, бо вказане обладнання також може розповісти про присутні проблеми з системою безпеки.

У чому може бути проблема?

Оператор ПЦО зв’язалася зі співробітницею. Судячи з показників встановлене в магазині обладнання було повністю справно, але зв’язок так само був відсутній, а сигнал від натиснутої стаціонарної КТС так і не дійшов до пульта. За її словами незадовго до зазначеного часу пропажі зв’язку з об’єктом у них у приміщенні на секунду «блимнуло світло».

Всю отриману інформацію було передано в технічних відділ і незабаром в магазин прибув технік з обслуговування охоронної сигналізації. Через дві хвилини роботу обладнання було відновлено. Вердикт інженера однозначний: стався перепад напруги та дороге обладнання від зламання врятував запобіжник. У прилад було встановлено новий, а директору магазину дана рекомендація уточнити в адміністрації ТРЦ в чому причина такої події та яка ймовірність повторення ситуації.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар