Що включає в себе абонентська плата за охорону?

Що включає в себе абонентська плата за охорону?

“З чого складається щомісячна абонентська плата за послуги пультової охорони? До мене не було ніяких виїздів, отже, я плачу за повітря?”- розберімось в даному питанні. У цій темі з’ясуємо, що містить в собі абонплата і визначимо чи має якусь цінність подібна послуга в місяці, коли до вас не виїжджали на спрацьовування охоронної сигналізації групи швидкого реагування.

Рік без виїздів

Пропоную спочатку розвіяти головні сумніви, пов’язані з цим питанням. Ні, ви не платите «за повітря» хоча б через те, що для забезпечення надійної охорони вашого майна щодня задіюється багато людей: починаючи від рядових охоронців і закінчуючи висококласними технічними фахівцями. Не кажучи вже про певні фінансові витрати на кшталт страхування ризиків, оплати послуг мобільного оператора та Інтернету для зв’язку з вашим об’єктом. І все це незалежно від того чи був виїзд до вас чи ні.

За нашими спостереженнями, якщо сигналізація встановлена і налаштована правильно, її правильно експлуатують і обслуговують, то система вас ніколи не потривожить. Якщо, звичайно, не буде реальної спроби проникнення на об’єкт. Воно в принципі й добре, адже стресу в нашому житті без цього предостатньо.

Так за що я плачу гроші?

Як правило, в типовому договорі охорони відображений цілий ряд зобов’язань виконавця перед клієнтом. Розглянемо основні з них.

Виїзд груп затримання

Працює це наступним чином: з вашого об’єкта на цілодобовий пульт спостереження надходить сигнал «тривога» і озброєні бійці виїжджають для перевірки, чи дійсно здійснюються якісь протизаконні дії (проникнення злодія або, скажімо, хуліганські дії). У разі виявлення злочинця він буде знерухомлений і переданий органам правопорядку. Зазначений сигнал надходить зі встановлених на об’єкті датчиків (руху, відкриття дверей / вікна, розбиття скла, тощо) або при натисканні на тривожну кнопку.

Як показує практика, середній час прибуття ГР в «нічний час» (~ з 20:00 до 06:00) коливається в проміжку з 3,5 до 4 хвилин, а в «денний – робочий час» (~ з 06:00 до 20:00) від 5 до 7 хвилин. Час приїзду залежить від багатьох факторів, основні з яких – пробки, стан дорожнього покриття і віддаленість наряду від об’єкта, звідки надійшов сигнал про спрацювання системи безпеки.

Цілодобове спостереження

Коли ви зустрічаєте в рекламних буклетах інформацію про те, що за вашим майном будуть стежити безперервно 24/7/365, то знайте, що це ніякий не маркетинговий виверт. Це дійсно так, бо зв’язок встановлених у вас пристроїв і станції моніторингу – безперервний, без перерв на обід і вихідних. Обладнання аналізує не тільки зовнішні загрози, але і перевіряє коректність своєї роботи. У разі виявлення будь-яких нюансів, скажімо, зникло електроживлення 220V, “сідає” джерело резервного живлення (акумуляторна батарея) або ви намагаєтеся поставити об’єкт під охорону, але залишили на провітрювання вікно, обладнане датчиком, — система тут же повідомить на пульт спостереження.

Технічна підтримка

З попередніх пунктів виникає цей: при отриманні сигналів з вашого об’єкта, окрім машин, їх також обробляють фахівці-оператори пульта та інженери з систем безпеки. Перші, у разі спрацювання сигналізації, швидко передають про це інформацію до територіально найближчого до об’єкта наряду реагування. Крім цього, вони в телефонному режимі можуть надати базову консультацію по використанню вашої сигналізації або підказати, що ви робите неправильно. Якщо ж виникає якась непересічна ситуація, скажімо, вийшов з ладу якийсь з елементів сигналізації, то в обговорення вже включаються фахівці з обслуговування сигналізації.

Звертаю вашу увагу на те, що якщо несправність викликана не помилками клієнта (користувача сигналізації), то, найімовірніше, відновлення працездатності буде зроблено безплатно, тому що обслуговування сигналізації включено в суму абонентської плати.

Також у вартість послуги включені безкоштовні консультації з систем безпеки та виконання заявок, пов’язаних з вашою системою. Скажімо, у вас під охороною магазин і один з продавців має свій індивідуальний код для постановки / зняття з охорони об’єкта. У разі його звільнення слід оперативно заблокувати код і дати (при необхідності) пароль новому співробітнику. Виконання подібних завдань також включені в ціну.

Охоронне обладнання в справному стані

Матеріальна відповідальність

У типовому договорі охорони передбачена матеріальна відповідальність перед замовником у разі неякісного надання послуг, що спричинили збитки та витрати. Середня матеріальна відповідальність в Україні становить 5000 гривень (при охороні квартири, приватного будинку, магазину та офісу). Не рідкісна практика, коли зазначена сума розраховується службами безпеки на підставі такої формули:

Розмір абонентської плати * 12 місяців.

Якщо взяти усереднену вартість охоронних послуг для квартири в Києві, то ми отримаємо наступну цифру:

450 * 12 = 5400 гривень.

Наша базова відповідальність перед клієнтами практично у 2 рази більше і становить 10000 гривень.

Сума, треба сказати, не особливо велика. Особливо враховуючи кількість матеріальних цінностей, що зазвичай зберігаються вдома. Одна тільки мікрохвильовка з електрочайником легко перевищать суму, що виходить виходячи з цієї формули. Саме тому й існує можливість її підняття, однак, це потягне за собою і збільшення вашого щомісячного платежу. Розраховується це приблизно так: збільшення мат.відповідальності за кожну 1000 грн. понад базову = + 5 грн. до абонплати. Як правило, “стеля”, відсутня, отже, ви можете домовитися і про те, що в разі чого, вам компенсують хоч мільйон. Але, не забуваємо, що за кожну тисячу понад базову цифру доведеться доплатити. Чи варте воно того? Не впевнений.

Важливий момент: сума матеріальної відповідальності – не якась ефемерна цифра, а реальний «ризик», на який служба безпеки щомісяця перестраховується відраховуючи суми страховим компаніям. Найчастіше в разі настання страхового випадку, після розслідування обставин справи, страховики виплачують зазначену суму охоронній компанії, а потім вона вже перераховується потерпілому клієнту.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар