Додавання та блокування користувача охоронної сигналізації

Додавання та блокування користувача охоронної сигналізації

Найпоширеніша технічна заявка від клієнтів – додавання / блокування коду пароля користувача (хозорган, х/о, відповідальна особа) охоронної системи. На деяких типах об’єктів, на зразок квартир і приватних будинків, зазначений список осіб, що мають доступ до охоронно-тривожної сигналізації, може залишатися незмінним протягом років. Якщо там і будуть якісь правки, то вони матимуть досить незначний формат на кшталт додавання додаткового контактного номера або зміна поточного на новий. Зовсім інша справа – об’єкти комерційного / бізнес напрямку (магазини, МАФи, офіси, склади, тощо), де постійно присутня плинність кадрів. Отже, громадянину, який вже не має відношення до об’єкта, слід оперативно заблокувати доступ.

Добрий день, це пульт охорони!

При укладенні договору на охорону майна або спостереження за засобами охоронно-тривожної сигналізації одним з обов’язкових для заповнення клієнтом документів є «Список відповідальних осіб». Даний список є таблицею, де замовнику слід вказати людей (ПІБ, контактні номери телефонів), яким будуть присвоєні персональні паролі для взаємодії з GSM-сигналізацією і співробітниками охоронного підприємства. Порядок зазначення також має значення: оператор моніторингової станції здійснюватиме дзвінки саме в тому порядку, як їх вказали при укладенні договору.

  • Заявка: #31741.
  • Дата: 29/12/2020.
  • Об’єкт: Магазин.
  • Адреса: Київ, Берковецька, 6Д, ТРЦ «Lavina Mall» («Лавина»).

Виконання заявки

Отримавши від офіційного представника замовника оригінал заявки на внесення правок до списку відповідальних осіб, зазначений лист було перенаправлено в технічний відділ ТОВ «Альянс-безпека». Через дві години заявку вже було виконано: технік по сигналізації виїхав на об’єкт і присвоїв код новому співробітнику (співробітник ввів бажану чотиризначну комбінацію), заодно провів короткий інструктаж з правил експлуатації системи безпеки. Також був видалена зі списку людина, що вже не працює на об’єкті, а її особистий пароль було заблоковано.

До речі, існує можливість віддаленого проведення зазначеної процедури, що зовсім непогано, враховуючи поточну пандемію. При такому сценарії технічний фахівець зв’яжеться в телефонному режимі з новим співробітником і пояснить тому правильний порядок дій і команди для додавання нового пароля користувача, а потім підтвердить вказану дію на пультовому обладнанні.

Зверніть увагу, що не рідкісні випадки, коли заявку на зміну коду доступу скидають на електронну пошту / пересилають з не авторизованих телефонних номерів на месенджери наших менеджерів або просто намагаються продиктувати інформацію оператору пульта в телефонному режимі. Зазначений формат є неприпустимим, бо таким спрощеним шляхом, в обхід встановленим правилам, може спробувати діяти й зловмисник. Тож певна бюрократія в цьому питанні – необхідність. Ось що заважає недоброзичливцю скористатися включеною поштою умовного керуючого магазином і додати себе в список авторизованих користувачів? А далі це, як то кажуть, справа техніки. Саме тому ми з великим небажанням і лише у винятковому випадку приймаємо заявки у такому форматі в роботу. А потім, для підстрахування, після отримання подібної інформації, здійснюємо контрольний дзвінок власнику бізнесу або уповноваженій ним особі.

Додавання та блокування користувача охоронної сигналізації

Чому це все дуже важливо?

Актуальність даних щодо доступу до системи безпеки – критично важлива інформація. Чомусь в Україні до подібного роду даним ставлення у представників бізнесу досить зневажливе й одним паролем на зняття / постановку сигналізації можуть користуватися і інші співробітники. Більш того, цей пароль може не змінюватися роками, отже, його будуть знати люди, що вже давно не працюють на об’єкті. Якщо припустити, що під час роботи зазначені особи зробили собі дублікат ключа, то вони без будь-яких проблем зможуть проникнути на об’єкт і привласнити собі чуже майно з об’єкту, що охороняється.

Михайло Горєлов
Михайло Горєлов
Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»
Задати питання

В такому випадку врятувати від пограбування об'єкт зможе лише пильність оператора, який запідозрив щось недобре виходячи з нетипового часу зняття об'єкта з охорони. Але особливо сподіватися на це не варто. А якщо об'єкт таки пограбують, то охоронне підприємство ніякої матеріальної компенсації не виплатить, бо вина за подію лежатиме цілком на плечах замовника з причин його недбалого ставлення до питань безпеки.

Виходячи з цього випливає, що слід:

  1. Присвоювати кожному співробітнику свій індивідуальний код для взаємодії зі системою безпеки. Це дозволить охоронній компанії та керівництву компанії-замовника чітко розуміти, хто / коли / як взаємодіяв зі системою. Отже, хто найімовірніше несе відповідальність за ту чи іншу дію;
  2. Оперативно подавати на пульт охорони заяву на блокування особистого пароля до системи безпеки для осіб, які вже не мають відношення до об’єкта;
  3. Періодично проводити звірку з пультом цілодобового спостереження за списком відп.осіб (ПІБ / контактні номери телефонів / порядок, згідно з яким їх слід турбувати в разі НП).

Як бачимо, встановити сигналізацію – недостатньо. Допоможіть охоронному підприємству захистити ваше майно і не полегшуйте злочинцям життя.

Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: