В процесі експлуатації системи безпеки деякі параметри та налаштування доводиться коригувати. Не завжди це пов’язано з якимись помилками при використанні сигналізації як, скажімо, в ситуації, коли раптом погіршилося покриття оператора стільникового зв’язку на об’єкті, хоча при підключенні все було в нормі. Але, найчастіше, це процес все ж викликано помилками з боку клієнта. До подібного ми можемо віднести й нещодавній випадок з необхідністю збільшення затримки на включення тривоги при знятті або постановці на охорону (так звана «затримка на вхід»).
- Заявка: #34165
- Дата: 27/10/2021
- Об’єкт: Магазин одягу
- Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик
Виявлення та виправлення
Ось уже понад п’ять років як ми ввели в нашій компанії систему відстеження спрацьовувань систем безпеки на об’єктах клієнтів. Завдяки подібній інформації можна чітко контролювати динаміку виїздів груп затримання і не тільки, що дозволяє заздалегідь зрозуміти, що на об’єкті є якісь проблеми, скажімо, в разі збільшення числа помилкових спрацьовувань. А якщо протягом довгого періоду, наприклад, одного календарного року, спрацьовувань немає, то має сенс зайвий раз направити до клієнта техніка для підтвердження того, що всі пристрої працюють вірно* і заодно провести перевірку швидкості прибуття групи швидкого реагування.
* сучасні пристрої виробляють самостійну діагностику і, в разі проблем на зразок швидкого виходу з ладу акумуляторної батареї, направляють цю інформацію на пульт цілодобового спостереження.
Завдяки подібній системі аналітики й було виявлено, що останній квартал було здійснено кілька хибних виїздів на один з об’єктів. В ході спілкування з замовником з’ясувалося, що причина подібних виїздів — те, що він іноді фізично не встигає зробити всі необхідні маніпуляції. Чому? Просто за скляними дверима магазину і вітрин додатково встановили захисні ролети на відкриття яких він часом витрачає до 20 секунд і не встигає ввести пароль на зняття.

Тобто раніше схема відключення сигналізації виглядало наступним чином:
- Відкриваються вхідні двері;
- Розмикаються контакти датчиків відкриття (геркони);
- Запускається відлік часу (було запрограмовано 30 секундну затримку);
- Клієнт вводить секретну комбінацію на клавіатурі, розташованій в декількох метрах від входу;
- Об’єкт знято з охорони.
Тепер між пунктом 3 і 4 виник ще один «відкриття замка ролети і її підняття для доступу до клавіатури».
Найправильнішим розв’язанням проблеми було б перенесення клавіатури й встановлення її перед ролетою, але клієнт від нього відмовився, попросивши збільшити затримку до 50 секунд. Вважаємо подібне нічим іншим, як сприяння грабіжникам у їхній справі, але рішення, звичайно, тільки за клієнтом.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊