Не вистачає часу на відключення сигналізації об’єкта

Не вистачає часу на відключення сигналізації об'єкта

В процесі експлуатації системи безпеки деякі параметри та налаштування доводиться коригувати. Не завжди це пов’язано з якимись помилками при використанні сигналізації як, скажімо, в ситуації, коли раптом погіршилося покриття оператора стільникового зв’язку на об’єкті, хоча при підключенні все було в нормі. Але, найчастіше, це процес все ж викликано помилками з боку клієнта. До подібного ми можемо віднести й нещодавній випадок з необхідністю збільшення затримки на включення тривоги при знятті або постановці на охорону (так звана «затримка на вхід»).

  • Заявка: #34165
  • Дата: 27/10/2021
  • Об’єкт: Магазин одягу
  • Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик

Виявлення та виправлення

Ось уже понад п’ять років як ми ввели в нашій компанії систему відстеження спрацьовувань систем безпеки на об’єктах клієнтів. Завдяки подібній інформації можна чітко контролювати динаміку виїздів груп затримання і не тільки, що дозволяє заздалегідь зрозуміти, що на об’єкті є якісь проблеми, скажімо, в разі збільшення числа помилкових спрацьовувань. А якщо протягом довгого періоду, наприклад, одного календарного року, спрацьовувань немає, то має сенс зайвий раз направити до клієнта техніка для підтвердження того, що всі пристрої працюють вірно* і заодно провести перевірку швидкості прибуття групи швидкого реагування.

* сучасні пристрої виробляють самостійну діагностику і, в разі проблем на зразок швидкого виходу з ладу акумуляторної батареї, направляють цю інформацію на пульт цілодобового спостереження.

Завдяки подібній системі аналітики й було виявлено, що останній квартал було здійснено кілька хибних виїздів на один з об’єктів. В ході спілкування з замовником з’ясувалося, що причина подібних виїздів — те, що він іноді фізично не встигає зробити всі необхідні маніпуляції. Чому? Просто за скляними дверима магазину і вітрин додатково встановили захисні ролети на відкриття яких він часом витрачає до 20 секунд і не встигає ввести пароль на зняття.

Приклад відображення зняття зі затримкою на пульті цілодобового спостереження
Приклад відображення зняття зі затримкою на пульті цілодобового спостереження

Тобто раніше схема відключення сигналізації виглядало наступним чином:

  1. Відкриваються вхідні двері;
  2. Розмикаються контакти датчиків відкриття (геркони);
  3. Запускається відлік часу (було запрограмовано 30 секундну затримку);
  4. Клієнт вводить секретну комбінацію на клавіатурі, розташованій в декількох метрах від входу;
  5. Об’єкт знято з охорони.

Тепер між пунктом 3 і 4 виник ще один «відкриття замка ролети і її підняття для доступу до клавіатури».

Найправильнішим розв’язанням проблеми було б перенесення клавіатури й встановлення її перед ролетою, але клієнт від нього відмовився, попросивши збільшити затримку до 50 секунд. Вважаємо подібне нічим іншим, як сприяння грабіжникам у їхній справі, але рішення, звичайно, тільки за клієнтом.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар