Дуже часто клієнти й охоронні компанії, що забезпечують їх безпеку, забувають про те, що охоронне обладнання на зразок бездротових датчиків і переносних тривожних кнопок, мають елементи живлення. Зазначені батарейки мають цілком собі обмежений термін служби, який рідко перевищує 2-3 роки, а при активній експлуатації або якихось форс-мажорах на зразок заводського браку, буде і того менше. Саме тому їх своєчасна заміна – запорука того, що датчик вловить проникнення, а кнопка, в разі надзвичайної ситуації, відправить на пульт сигнал “Тривога! Мені потрібна допомога!”.
- Заявка: #35062
- Дата: 21/12/2021
- Об’єкт: магазин
- Адреса: м. Київ, Майдан Незалежності, 1 ТЦ “Глобус”
Укладаючи договір з клієнтом на спостереження за тривожною кнопкою ми пояснюємо специфіку роботи цього пристрою, зокрема наголошуємо на необхідність контролю її працездатності. Насправді проблема може бути не тільки в батарейці, але і в «залізі» пристрою.
Складність полягає в тому, що навіть в пультовій сигналізації, за дуже рідкісним винятком, не передбачена діагностика стану пристрою, відсоток його заряду, чи бачить взагалі його пульт цілодобового спостереження або воно вийшло з ладу при умовному перепаді напруги.

Саме з вищевказаної причини ми пропонуємо кілька варіантів для виключення подібного сценарію:
- Періодичні візити на об’єкт техніка з обслуговування сигналізації;
- Самостійну перевірку клієнтом.
Якщо з першим варіантом все зрозуміло, то на другому ми зупинимося трохи докладніше. Найчастіше подібна перевірка виглядає наступним чином
- Замовник раз в якийсь період, скажімо, раз на два тижні або місяць (частіше не треба, тому що кожне натискання розряджає батарейку) дзвонить на моніторингову станцію:
Добрий день, це магазин, пультовий номер об’єкта № 0123, моє прізвище Петрова. Чи можемо ми перевірити кнопку?
- Отримавши ствердну відповідь співробітник натискає та очікує інформацію від оператора. Можливості для обману тут немає, бо клієнт власними вухами чує звук приходу сигналу “Тривога!” зі свого об’єкта.
Заміна батарейки в КТС
Але повернемося до виконаної заявки. Технік з обслуговування сигналізації в режимі планової перевірки працездатності системи безпеки помітив, що індикатор у радіобрелока не горить, а натиснувши підтвердив здогад: заряд відсутній. За законом підлості цілком міг збігтися розряд пристрою з візитом непрошених гостей. І навіщо тоді потрібна охорона?
Але це все, як то кажуть, лірика. Клієнт дістав не використовуваний другий брелок і передав його охоронцеві магазину (в комплекті пультової КТС завжди до приладу йдуть дві кнопки), розряджену ж інженер розібрав, визначив тип батарейки та пішов купувати дві штуки для термінової заміни.
Цілком можливо, що у вас виникло питання, а чи може клієнт при виявленні подібної проблеми поміняти батарейку своїми силами? Відповідь – так, звичайно, зможе це зробити й власноруч. Найчастіше подібні витратні матеріали можна придбати практично в будь-якому переході, а для заміни вам буде потрібна лише викрутка, щоб розкрити корпус.
Але з самостійною заміною у вас можуть виникнути проблеми з самою охоронною компанією, бо норма при якій до обслуговування допускаються лише співробітники виконавця – вельми поширена в договорах охорони. Простими словами, охорона не буде нести відповідальності якщо ви втручалися в роботу обладнання. Так що ми б рекомендували вам при виявленні подібних обставин нічого самостійно не робити, а наполягати на терміновому виїзді фахівця до вас на об’єкт.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊