Пультова охоронна сигналізація – вельми продумане технічне рішення. Посудіть самі: крім того, що вона відстежує будь-які порушення на об’єкті та повідомляє про них на пульт цілодобового спостереження вона також постійно займається самодіагностикою для виявлення складнощів в роботі на будь-якому етапі.
Зазначена діагностика здійснюється шляхом зв’язку пультового програмного забезпечення з SIM-картою, встановленою в охоронний прилад на об’єкті. Частота цих “сеансів” залежить від налаштувань, але найчастіше проводиться в проміжку від 10 до 60 хвилин. Перевірка відбувається постійно, навіть в періоди, коли об’єкт не під охороною. В ході “бесіди” розумна апаратура перевіряє чи все у неї в порядку і, в разі чого, відправляє повідомлення про неполадку.
У наших статтях ми досить часто зачіпаємо тему проблем, пов’язаних з пропажею зв’язку з об’єктом через проблеми у мобільного оператора, відключенням живлення 220v на об’єкті та розряду резервних джерел живлення. Були також випадки, коли обладнання просто згорало через значний стрибок напруги. Цього разу все було набагато менш драматично, але без візиту на об’єкт техніка ситуація не вирішилася б ніяк.
- Заявка: #33508
- Дата: 15/08/2021
- Об’єкт: Квартира
- Адреса: м. Київ, Шевченківський район
О 13:17 в ході планового опитування було отриманий сигнал «зникнення зв’язку з об’єктом». При цьому йому не передували ані проблеми зі зв’язком, ані будь-які стрибки напруги. Ні, зі живленням й рівнем зв’язку все якраз було в повному порядку, але ось контакт з об’єктом пропав. Клієнту про проблему повідомили, вирішили трохи почекати. У момент виявлення проблеми він якраз був вдома, об’єкт був не під охороною. Через півгодини проблема не зникла так що домовилися про візит техніка з обслуговування сигналізації.
Виконання заявки
Інженер прибув на об’єкт в обумовлений час і приступив до відновлення системи. Багато часу цей процес не зайняв. До його візиту основних припущень щодо того, через що виникли проблеми, було всього два:
- Згоріла SIM карта;
- Неполадки з клієнтським обладнанням.
Насамперед фахівець спробував перезавантажити охоронний прилад. На жаль, ця міра нічого не дала. Живлення у квартирі було в нормі, з акумулятором теж все було в порядку (бувають ситуації, коли акумулятор з низьким зарядом може негативно впливати на систему безпеки). Вирішив дослідити сім-карту. Часом можна перевірити те, як вона працює, навіть не дістаючи її з ППК. Для цього достатньо просто зателефонувати на її номер: якщо поза зоною досяжності, то, найімовірніше, є проблеми. Хороший знак – якщо йдуть звичайні гудки. Цього разу був якраз випадок “абонент – не абонент”. Для чистоти експерименту технік навіть вставив картку в телефон, але і той відмовився з нею працювати, виводячи на дисплей:
Вставте Sim-карту.
Добре, що при виїзді на об’єкт технік завжди бере з собою резервні картки, тож через дві хвилини заміну було проведено і ми знову побачили на пульті цей об’єкт.
Чому так сталося і чи можна це попередити?
На жаль, але якимось чином особливо на цю ситуацію вплинути не можна. Для наших об’єктів ми часто навіть використовуємо спеціальні M2M-картки. Заявлено, що вони більш стійкі до негативних впливів, проте ми на 100% не можемо це підтвердити.

Але що можна віднести до безумовних переваг подібної картки – те, що вона цілісна, а не Nano-sim з перехідниками. У теорії, картка може з цього адаптера випасти, зміститися. Тим самим можуть виникнути проблеми зі зв’язком. Правда, ймовірність подібного сценарію вкрай мала.
Тож, резюмуючи сказане. Подібні проблеми трапляються і відбувається це частіше, аніж хотілося б. На деяких об’єктах картка може простояти понад 10 років, на інших, з абсолютно незрозумілих причин, виходить з ладу менш ніж через рік.

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊