Не можу поставити об’єкт під сигналізацію. Що робити?

Проблеми з постановкою і зняттям об'єкта з охорони. У чому причина?

Спробуймо розібратися у тому, чому у вас не виходить здати об’єкт під охорону. У цій темі розглянемо найвірогідніші сценарії та причини несправності у системи безпеки.

Довго блимає світлодіод

Найчастіше для комфортного користування охоронною системою встановлюється світлодіод (лампочка) над вхідними дверима або в іншому зручному для клієнта місці. Робиться це для того, щоб людина могла максимально швидко і просто зрозуміти стан системи безпеки на об’єкті:

  1. Безперервно горить – об’єкт під охороною;
  2. Не горить – об’єкт знятий з охорони / несправність;
  3. Блимає – процес зняття / постановки об’єкта під охорону.

З першим пунктом, здається, питань виникати не повинно.

Чому не горить лампочка?

З другим пропонуємо вважати за несправність ситуацію, коли нічого не відбувається після вашої спроби взаємодії зі системою безпеки:

  • За допомогою набору індивідуального коду на клавіатурі, як правило, 4 цифри та решітка (“#”) для підтвердження дії;
  • За допомогою спеціального додатка на смартфоні;
  • Телефонний дзвінок або СМС з запрограмованого номера;
  • Touch memory, системи розумного будинку, тощо.

З третім пунктом все трохи складніше. Ми не раз чули звернення клієнтів щодо того що “лампочка довго блимає, не можу поставитися, що робити?”. Як показує практика, в більшості випадків – помилка самого клієнта. Можливо, ви залишили в обладнаному засобами охоронної сигналізації приміщенні на провітрювання вікно / не щільно його зачинили.

В такому випадку датчик на відкриття вікна (геркон) не зможе стикнутися магнітами / коливання повітря створять перешкоди в роботі датчика руху / комбінованого / інфрачервоного та ін. Те ж саме може бути застосовано і до дверей – не щільно закриті / не закрили двері з датчиком на відкриття. Як результат – будуть складнощі постановки під охорону або просто не візьметься під спостереження зона (шлейф).

Лампочка домашньої сигналізації не загоряється
Лампочка домашньої сигналізації не загоряється

Є варіанти

Однак окрім клієнтської помилки не можна також виключати ситуації, коли причиною труднощів у взаємодії з охоронною сигналізацією виявляється оператор зв’язку. Якщо у постачальника телеком послуг існують будь-які збої та проблеми в роботі, то сигнал про передачу вашого об’єкта на пульт централізованого спостереження не дійде аж до усунення несправностей.

Михайло Горєлов
Михайло Горєлов
Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»

Нагадаю, що відомості щодо стану вашого об'єкта передаються по CSD (голосовий канал зв'язку), за допомогою встановленої в охоронний прилад SIM карти. Ця сім-карта направляє всі дані на пункт охорони. Якщо зв'язку немає, то сигнал просто не дійде.

На превеликий жаль збої в роботі постачальників зв’язку трапляються не так рідко, як нам того хотілося б. Одне радує, що вони, як правило, мають короткочасний характер. Відповідно, в разі поспіху, ви можете не чергувати очікуючи розв’язання питання, а за погодженням з оператором піти. Після отримання інформації про можливу несправність, чергова візьме ваш об’єкт на посилений контроль і, в разі чого, навіть без отримання сигналу «тривога», буде відправляти групу реагування для періодичного патрулювання та обстеження об’єкта.

До речі, на випадок подібної надзвичайної події, в нашій компанії існує кілька резервних каналів для отримання сигналу з об’єктів. Тож у разі проблем з боку оператора інформацію буде передано по радіо або GPRS каналах (інтернет). Безпека – питання, де не повинно бути випадковостей.

Ще один можливий варіант – проблема на стороні охоронної компанії. У житті буває всяке, можливі проблеми й з обладнанням з боку компанії, яка веде спостереження за вашим об’єктом на своєму власному пультовому обладнанні.

Якого роду проблеми може мати служба безпеки? Тут можливі десятки сценаріїв починаючи від знеструмлення будівлі, в разі якого необхідний запуск генератора або перехід на інші резервні джерела живлення, і закінчуючи виходом з ладу серверів. Якщо в першому варіанті проблему може бути усунено за лічені хвилини, то в складних сценаріях час вирішення поломки залежить виключно від прозорливості кожної окремої компанії та заходів, яких вони вжили (або не вжили) заздалегідь.

Чек-лист

Чек-лист для успішної здачі об’єкта (квартира, офіс, приватний будинок, склад, тощо) під охорону:

  1. Щільно закрийте всі вікна, завісьте вікна шторами, опустіть ролети (при наявності);
  2. Щільно закрийте двері, у т. ч. міжкімнатні;
  3. Здайте під охорону;
  4. Дочекайтеся загоряння світлодіода.

У разі, коли світлодіод після здачі під охорону протягом 2 хвилин не загоряється, телефонуйте своїй охоронній фірмі, називайте пультовий номер і запитуйте, чи бачать вони ваш об’єкт у себе. Якщо ні, то з’ясовуйте причину. Якщо немає збоїв в роботі постачальника зв’язку і немає надзвичайної ситуації на пульті централізованої охорони, то оформляється заявка на виїзд техніка по сигналізації для з’ясування причин проблеми та їх усунення, бо можливий варіант виходу з ладу якогось з елементів вашої системи.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Напишіть нам

Хочемо бачити вас серед наших клієнтів! Будь ласка, скористайтеся чатом з менеджером або формою зворотного зв'язку і ми вам передзвонимо для обговорення всіх деталей. 😊

Like this post? Please share to your friends:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: