Спробуймо розібратися у тому, чому у вас не виходить здати об’єкт під охорону. У цій темі розглянемо найвірогідніші сценарії та причини несправності у системи безпеки.
Довго блимає світлодіод
Найчастіше для комфортного користування охоронною системою встановлюється світлодіод (лампочка) над вхідними дверима або в іншому зручному для клієнта місці. Робиться це для того, щоб людина могла максимально швидко і просто зрозуміти стан системи безпеки на об’єкті:
- Безперервно горить – об’єкт під охороною;
- Не горить – об’єкт знятий з охорони / несправність;
- Блимає – процес зняття / постановки об’єкта під охорону.
З першим пунктом, здається, питань виникати не повинно.
Чому не горить лампочка?
З другим пропонуємо вважати за несправність ситуацію, коли нічого не відбувається після вашої спроби взаємодії зі системою безпеки:
- За допомогою набору індивідуального коду на клавіатурі, як правило, 4 цифри та решітка (“#”) для підтвердження дії;
- За допомогою спеціального додатка на смартфоні;
- Телефонний дзвінок або СМС з запрограмованого номера;
- Touch memory, системи розумного будинку, тощо.
З третім пунктом все трохи складніше. Ми не раз чули звернення клієнтів щодо того що “лампочка довго блимає, не можу поставитися, що робити?”. Як показує практика, в більшості випадків – помилка самого клієнта. Можливо, ви залишили в обладнаному засобами охоронної сигналізації приміщенні на провітрювання вікно / не щільно його зачинили.
В такому випадку датчик на відкриття вікна (геркон) не зможе стикнутися магнітами / коливання повітря створять перешкоди в роботі датчика руху / комбінованого / інфрачервоного та ін. Те ж саме може бути застосовано і до дверей – не щільно закриті / не закрили двері з датчиком на відкриття. Як результат – будуть складнощі постановки під охорону або просто не візьметься під спостереження зона (шлейф).

Є варіанти
Однак окрім клієнтської помилки не можна також виключати ситуації, коли причиною труднощів у взаємодії з охоронною сигналізацією виявляється оператор зв’язку. Якщо у постачальника телеком послуг існують будь-які збої та проблеми в роботі, то сигнал про передачу вашого об’єкта на пульт централізованого спостереження не дійде аж до усунення несправностей.

Нагадаю, що відомості щодо стану вашого об'єкта передаються по CSD (голосовий канал зв'язку), за допомогою встановленої в охоронний прилад SIM карти. Ця сім-карта направляє всі дані на пункт охорони. Якщо зв'язку немає, то сигнал просто не дійде.
На превеликий жаль збої в роботі постачальників зв’язку трапляються не так рідко, як нам того хотілося б. Одне радує, що вони, як правило, мають короткочасний характер. Відповідно, в разі поспіху, ви можете не чергувати очікуючи розв’язання питання, а за погодженням з оператором піти. Після отримання інформації про можливу несправність, чергова візьме ваш об’єкт на посилений контроль і, в разі чого, навіть без отримання сигналу «тривога», буде відправляти групу реагування для періодичного патрулювання та обстеження об’єкта.
До речі, на випадок подібної надзвичайної події, в нашій компанії існує кілька резервних каналів для отримання сигналу з об’єктів. Тож у разі проблем з боку оператора інформацію буде передано по радіо або GPRS каналах (інтернет). Безпека – питання, де не повинно бути випадковостей.
Ще один можливий варіант – проблема на стороні охоронної компанії. У житті буває всяке, можливі проблеми й з обладнанням з боку компанії, яка веде спостереження за вашим об’єктом на своєму власному пультовому обладнанні.
Якого роду проблеми може мати служба безпеки? Тут можливі десятки сценаріїв починаючи від знеструмлення будівлі, в разі якого необхідний запуск генератора або перехід на інші резервні джерела живлення, і закінчуючи виходом з ладу серверів. Якщо в першому варіанті проблему може бути усунено за лічені хвилини, то в складних сценаріях час вирішення поломки залежить виключно від прозорливості кожної окремої компанії та заходів, яких вони вжили (або не вжили) заздалегідь.
Чек-лист
Чек-лист для успішної здачі об’єкта (квартира, офіс, приватний будинок, склад, тощо) під охорону:
- Щільно закрийте всі вікна, завісьте вікна шторами, опустіть ролети (при наявності);
- Щільно закрийте двері, у т. ч. міжкімнатні;
- Здайте під охорону;
- Дочекайтеся загоряння світлодіода.
У разі, коли світлодіод після здачі під охорону протягом 2 хвилин не загоряється, телефонуйте своїй охоронній фірмі, називайте пультовий номер і запитуйте, чи бачать вони ваш об’єкт у себе. Якщо ні, то з’ясовуйте причину. Якщо немає збоїв в роботі постачальника зв’язку і немає надзвичайної ситуації на пульті централізованої охорони, то оформляється заявка на виїзд техніка по сигналізації для з’ясування причин проблеми та їх усунення, бо можливий варіант виходу з ладу якогось з елементів вашої системи.

Хочемо бачити вас серед наших клієнтів! Будь ласка, скористайтеся чатом з менеджером або формою зворотного зв'язку і ми вам передзвонимо для обговорення всіх деталей. 😊