Втрата зв’язку з об’єктом, що охороняється

Втрата зв'язку з об'єктом, що охороняється

Бувають в нашій практиці ситуації, коли на пульт охорони надходить сигнал «втрата зв’язку з об’єктом, що охороняється». Саме про таку ситуацію і про те, як можна мінімізувати ризик її виникнення, ми розповімо далі.

  • Заявка: #31470.
  • Дата: 12/11/2020.
  • Об’єкт: Магазин одягу.
  • Адреса: Київ, ТРЦ “SkyMall” (“Скаймол»)

Зник зв’язок з об’єктом

Через годину після зняття магазину з охорони і його відкриття на цілодобовий пульт охорони «Альянс-безпека» надійшов сигнал про те, що було втрачено зв’язок з об’єктом. Оператором, через пультове програмне забезпечення, були направлені множинні запити для проведення діагностики встановленої на об’єкті системи безпеки, проте ніякого відгуку не надійшло. На підставі можливої несправності була направлена заявка в технічний відділ для оперативного виїзду техніка і з’ясування причин подібної складності.

Через кілька годин фахівець з систем безпеки вже був на об’єкті й послідовно перевіряв гіпотези та виключав причини, що викликали проблему з передачею сигналів з охоронного приладу.

Можливі причини несправності

Отже, потрапивши на об’єкт технік вже мав всі можливості для перевірки найвірогідніших причин зазначених труднощів. А саме:

  1. Згоріла sim-карта;
  2. Згорів ППК або вийшов з ладу якийсь з його модулів;
  3. Знеструмлення + розряд резервного елемента живлення;
  4. Проблема з покриттям зв’язку.

Згоріла sim-карта

Інженер розкрив прилад, витягнув сім-карту і вставив в нього свою резервну, перезавантажив систему і передзвонив на моніторингову станцію для з’ясування того, чи відновився зв’язок з об’єктом. На жаль, ця міра нічого не дала.

Згорів ППК або якийсь з його модулів

На жаль, на 100% з’ясувати характер пошкоджень на місці — неможливо. Єдине, що в цьому випадку можна зробити безпосередньо у клієнта — детально оглянути прилад на наявність пошкоджень, перевірити чи не згорів запобіжник та чи присутні сліди займання (можуть виникати, скажімо, при значному стрибку напруги в мережі). Ще можна побачити деякі несправності завдяки світінню світлодіодів на приладовій панелі центрального блоку. Більш точно характер неполадки зможе визначити лише виробник. Тобто пристрій буде необхідно демонтувати та направити на завод-виробник.

На щастя, це був не той випадок, бо ніяких натяків на перепади не було (оглянули ще й інше торгове обладнання + інші системи безпеки об’єкта), та й на панелі все було «в нормі».

Знеструмлення

Даний варіант був практично виключений, бо на пульт не приходило інформації про будь-які проблеми по частині живлення 220v. До того ж якби вони й спостерігалися, то живлення перемикнулося на резервний канал — акумуляторну батарею. Ми чітко відстежуємо той момент, коли АКБ буде розряджено, щоб мінімізувати ймовірність ситуації, коли при зникненні живлення в мережі, нерухомість замовника залишиться без захисту.

Відмінні показники у всіх трьох операторів. Проблеми можуть виникнути лише при форс-мажорних обставинах
Відмінні показники у всіх трьох операторів. Проблеми можуть виникнути лише при форс-мажорних обставинах

Проблема з покриттям зв’язку

Реальною причиною виявилися проблеми на стороні оператора зв’язку: базовий ретранслятор вийшов з ладу. На жаль, фізично прискорити процес ремонту постачальником зв’язку ми були не в змозі. Єдине, що ми могли – оперативно передати інформацію в технічну службу оператора і направити через виділеного менеджера заявку на термінове усунення. Цілком можливо, що конкретно в цій ситуації, саме наша активність і вплинула на швидкість проведення ремонтних робіт, бо через 4 години мережа була вже в нормі.

Що робити якщо на об’єкті є проблеми з покриттям?

Найголовніше – необхідно виявити це ДО проведення робіт по установці охоронної сигналізації або інших систем безпеки, залежних від покриття, а не за фактом монтажу (як це часто буває).

Для цих цілей у нашого представника при собі є телефони з встановленими в них пакетами від основних GSM операторів. Таким чином можна зрозуміти, як буде працювати сигналізація на основному операторі, який ми використовуємо найчастіше при спостереженні за засобами ОС на пульті (в іншому випадку перевіряється наявність покриття на альтернативних каналах). Скажімо, основний у нас “Kyivstar» або «Vodafone», але якщо у них проблеми, то будемо розуміти, що в прилад після монтажу слід вставляти пакет від “Lifecell”.

Але що робити якщо проблеми спостерігаються у всіх стільникових операторів?

В такому випадку ми закладаємо в кошторис ще й GSM антену, що підсилює канал. В окремих випадках це дозволяло підвищити попередній рівень зв’язку з 0-1 до 2-3 поділок, що забезпечить цілком безперебійну роботу системи.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

У вас є запитання? У нас є відповіді! Просто напишіть нам у комментарі до цієї статті, або залиште своє повідомлення у цій формі. Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Сергій Савчук/ автор статті

Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: