Загрублення датчику руху охоронної сигналізації

Усунення підвищеної чутливості у комбінованого датчика руху і розбиття скла

Ситуація була наступна: в одному зі столичних ТРЦ ми взяли під пультову охорону магазин. Все було б добре, якби не велика кількість тривог, що стали надходити з цього об’єкта. Залишити без уваги спрацювання сигналізації ми ніяк не могли, отже, для з’ясування причин оператор моніторингової станції щоразу повинна була туди направляти групу швидкого затримання. Результат обстеження кожен раз був один: жодних слідів проникнення або пошкодження вітрин магазину, поруч нікого немає, магазин закритий. Розповідаємо, як ми вийшли з ситуації.

  • Заявка: #32283.
  • Дата: 22/02/2021.
  • Об’єкт: Магазин.
  • Адреса: Київ, проспект Степана Бандери, 36, ТРЦ «Blockbuster Mall» («Блокбастер Мол»).

Проблему слід вирішувати

Вже на третій виїзд групи реагування на новий об’єкт стало остаточно зрозуміло, що проблема має системний характер і, найімовірніше, сама собою не піде. Значить, треба щось робити.

Крім очевидних наших витрат, пов’язаних з великим числом виїздів ГР, також були не настільки очевидні негативні моменти:

  1. Згідно з внутрішньою інструкцією черговий пульта зобов’язаний повідомляти замовника про спрацювання сигналізації. Природно, нікому не сподобається, коли тобі щодня надзвонюють;
  2. Другий, самий не очевидний момент, – людський фактор. Подібні часті виїзди дуже розслаблюють людей, і в майбутньому вони можуть діяти менш оперативно.

Знову тривога з того магазину? Напевно, знову помилкове спрацьовування.

Чи треба говорити, що з подібними думками бійці затримання не будуть робити все можливе, щоб дістатися до об’єкта якомога швидше.

Велика кількість хибних виїздів на об'єкт

Добре розуміючи те, як влаштовано ринок охоронних послуг в Україні, можна сміливо сказати, що в більшості випадків охоронне підприємство самоусунулося б від розв’язання проблеми, а просто виписувало б за кожен виїзд рахунок зі штрафними санкціями «за неправильну експлуатацію системи безпеки». І, по суті, в чомусь охоронна компанія мала б рацію, адже в конкретно цьому випадку підключався під охорону об’єкт, де сигналізація була встановлена раніше іншим інтегратором. Отже, точно зрозуміти, чи були допущені помилки при установці можна буде лише в процесі спостереження.

Сергій Савчук
Сергій Савчук
Директор ТОВ «Альянс-безпека»

Ми залишаємося переконаними в тому, що високий рівень захищеності об'єктів досяжний лише при спільній роботі замовника і виконавця: клієнт виконує рекомендації «охорони», а фахівці з безпеки роблять для захисту майна все, що від них залежить.

Виконання заявки

Після декількох днів спостереження ми виділили найбільш ймовірні причини цієї проблеми. А саме:

  1. Несправність обладнання. В такому випадку, проблемні датчики слід замінити. Даний варіант було вирішено відкласти на потім, бо додаткові витрати, пов’язані з подібною дією, були вкрай небажані;
  2. Не коректне настроювання датчиків;
  3. Зовнішній вплив.

Останній варіант ми, виходячи з + – одного і того ж часу спрацьовування системи безпеки, порахували найвірогіднішим джерелом проблеми.

Для підтвердження нашої теорії було запропоновано клієнту (законному орендарю магазину) звернутися до керівництва торгово-розважального центру з метою отримання записів камер відеоспостереження, встановлених поруч з магазином.

За декілька днів ми нарешті отримали записи й побачили, що дійсно, час приходу тривог збігається з проїздом поруч з вітринами прибиральної машини. Клієнт звернувся до керівництва ТРЦ, з проханням, щоб прибирання не проводилося в упор до вітрин магазину. Окремо директор поговорив і з безпосередньо самими фахівцями з клінінгу. На жаль, цей захід не дав результату і тривоги продовжували надходити на цілодобовий пункт охорони.

Було здійснений повторний запит на надання запису камер спостереження, де ми змогли побачити, що більшість співробітників, залучених у доведення до ладу приміщень ТРЦ, дійсно скорегували свій маршрут і проїжджали на значній відстані від вітрин. Значить, слід було перейти до наступного пункту.

Висока чутливість

Раз перша міра в нашому списку не дала ніякого результату, то вирішено було приступити до відпрацювання пункту №2, що передбачає перенастроювання комбінованого датчика (рух + розбиття скла). Ми порахували, що проблему можна нівелювати шляхом зниження чутливості у детектора. Для виконання процедури на об’єкт виїхав інженер і здійснив перенастроювання датчика. В цілому, на цьому можна було зупинитися, бо кількість помилкових спрацьовувань на об’єкті знизилася приблизно на 90%, проте було вирішено довести розпочате до логічного кінця.

Тож було ініційовано повторний виїзд техніка з технічного обслуговування сигналізації і в процесі роботи йому вдалося «загрубити» датчик таким чином, щоб він не реагував на прибирання, але водночас, продовжував вловлювати вібрації від удару по склу.

Тетяна Яковенко
Тетяна Яковенко
Керівник відділу продажів у «Альянс-безпека»
Задати запитання

Є питання? У нас є відповіді! Напишіть мені або залиште коментар нижче.
Також рекомендую відвідати сторінку з нашими акціями. Впевнена, що у нас є те, що вас зацікавить 😊

Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Михайло Горєлов/ автор статті

Заступник директора ТОВ «Альянс-безпека»

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:
АЛЬЯНС-БЕЗПЕКА
Додати коментар